Запис Детальніше

Результати впровадження методики використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей старшокласників у процесі профільного навчання фізики

Журнал "Новітні комп'ютерні технології"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Результати впровадження методики використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей старшокласників у процесі профільного навчання фізики
The results of implementation methods of using cloud technologies as tools of formation high school students’ research competencies in profile physics learning
 
Creator Мерзликін, Олександр Володимирович
 
Description Метою даного дослідження є експериментальна перевірка методики використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей учнів старшої школи у процесі профільного навчання фізики, а основним завданням, відповідно, організація та проведення відповідного педагогічного експерименту та опрацювання його результатів, об’єкт дослідження – процес формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні фізики, предмет – використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні фізики, основні методи дослідження – педагогічний експеримент, статистичні методи. Профільне навчання фізики є основою інноваційної діяльності не лише в галузі природничих наук, а й у галузі інженерії. Тому формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні фізики сприятиме подальшому соціально-економічному розвитку суспільства. Реалізація мети і завдань профільного навчання фізики неможливе без урахування принципу гнучкості, який передбачає, зокрема, задоволення індивідуальних запитів учнів за індивідуальними планами і програмами за дистанційної форми навчання, що відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників навчального процесу у спеціалізованому середовищі, яке функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), таких як хмарні ІКТ навчання. Педагогічно обґрунтоване впровадження хмарних технологій у процес профільного навчання фізики, на нашу думку, сприятиме розвитку дослідницьких компетентностей учнів.
The purpose of this study is experimental verification of the methods of using cloud technologies as tools of high school students’ research competencies forming in profile physics learning. The main task is organization and implementation appropriate pedagogical experiment and processing of it’s results. The object of study is high school students’ research competencies forming in profile physics learning. The subject of study is using cloud technologies as tools of high school students’ research competencies forming in profile physics learning. Main research methods are pedagogical experiment and statistical methods. Profile physics learning is the base of innovation activity both in science and in engineering. That’s why forming of high school students’ research competencies in profile physics learning will further socio-economic development of society. Realization of the purpose and tasks of profile physics learning is impossible without taking into account the principle of flexibility. This principle implies, in particular, satisfaction of students’ individual needs by individual plans and programs in distant learning which is mainly realized by mediated interactions of distant participants of learning process in specialized environment which is functioning on the basis of modern psychological, pedagogical, information and communication technologies (ICT), such as cloud ICT of learning. In our opinion pedagogically reasonable implementation of cloud technologies in profile physics learning promotes the growth of high school students’ research competencies.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2015-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/926
 
Source New computer technology; Vol 13 (2015): Cloud technologies in education; 342-355
Новітні комп'ютерні технології; Том 13 (2015): Хмарні технології в освіті; 342-355
Новые компьютерные технологии; Том 13 (2015): Облачные технологии в образовании; 342-355
2309-1460
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/nocote/article/view/926/957