Формування сучасної концепції викладання фармацевтичної ботаніки як базової дисципліни при підготовці фармацевтів у вищих навчальних медичних закладах
Журнал "Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі"
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування сучасної концепції викладання фармацевтичної ботаніки як базової дисципліни при підготовці фармацевтів у вищих навчальних медичних закладах
|
|
Creator |
Крутенко, Віра Валеріївна
Кононова, Ірина Іванівна Гарець, Віра Іванівна Шаторна, Віра Федорівна |
|
Description |
На сучасному етапі розвитку медицини основними засобами лікування є препарати синтетичного і рослинного походження. Викладання фармацевтичної ботаніки забезпечує розвиток у студентів інтересу до природних ліків, бажання вивчати їх джерела, розуміння важливості раціонального використання дикорослих лікарських рослин. У статті викладений матеріал про значення фармацевтичної ботаніки як базової медико-біологічної дисципліни медичних і фармацевтичних вузів. Наведені концептуальні принципи викладання фармацевтичної ботаніки за кредитно-модульною системою студентам-провізорам 2 курсу фаху «Фармація» та «Клінічна фармація». На кафедрі медичної біології, фармакогнозії та ботаніки особлива увага приділяється методичному забезпеченню навчального процесу, яке здійснюється за допомогою методичних вказівок та начальних посібників, що підготовлені колективом кафедри. В статті аналізуються проблемні риси викладання фармацевтичної ботаніки та наводяться заходи їх подолання. |
|
Publisher |
State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
|
|
Date |
2013-03-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/fund/article/view/865
|
|
Source |
Theory and methods of learning fundamental disciplines in high school; Vol 8 (2013); 66-71
Теория и методика обучения фундаментальным дисциплинам в высшей школе; Том 8 (2013); 66-71 Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі; Том 8 (2013); 66-71 2309-1487 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://ccjournals.eu/ojs/index.php/fund/article/view/865/896
|
|