Запис Детальніше

Формування сучасної концепції викладання фармацевтичної ботаніки як базової дисципліни при підготовці фармацевтів у вищих навчальних медичних закладах

Журнал "Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі"

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування сучасної концепції викладання фармацевтичної ботаніки як базової дисципліни при підготовці фармацевтів у вищих навчальних медичних закладах
 
Creator Крутенко, Віра Валеріївна
Кононова, Ірина Іванівна
Гарець, Віра Іванівна
Шаторна, Віра Федорівна
 
Description На сучасному етапі розвитку медицини основними засобами лікування є препарати синтетичного і рослинного походження. Викладання фармацевтичної ботаніки забезпечує розвиток у студентів інтересу до природних ліків, бажання вивчати їх джерела, розуміння важливості раціонального використання дикорослих лікарських рослин.
У статті викладений матеріал про значення фармацевтичної ботаніки як базової медико-біологічної дисципліни медичних і фармацевтичних вузів. Наведені концептуальні принципи викладання фармацевтичної ботаніки за кредитно-модульною системою студентам-провізорам 2 курсу фаху «Фармація» та «Клінічна фармація». На кафедрі медичної біології, фармакогнозії та ботаніки особлива увага приділяється методичному забезпеченню навчального процесу, яке здійснюється за допомогою методичних вказівок та начальних посібників, що підготовлені колективом кафедри. В статті аналізуються проблемні риси викладання фармацевтичної ботаніки та наводяться заходи їх подолання.
 
Publisher State institution of higher education «Kryvyi Rih National University»
 
Date 2013-03-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
 
Format application/pdf
 
Identifier http://ccjournals.eu/ojs/index.php/fund/article/view/865
 
Source Theory and methods of learning fundamental disciplines in high school; Vol 8 (2013); 66-71
Теория и методика обучения фундаментальным дисциплинам в высшей школе; Том 8 (2013); 66-71
Теорія та методика навчання фундаментальних дисциплін у вищій школі; Том 8 (2013); 66-71
2309-1487
 
Language ukr
 
Relation http://ccjournals.eu/ojs/index.php/fund/article/view/865/896