Запис Детальніше

Застосування франчайзингу, як методу управління підприємствами сфери розваг

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Застосування франчайзингу, як методу управління підприємствами сфери розваг
Применение франчайзинга, как метода управления предприятиями сферы развлечений
Franchising use as a method of entertainment companies administration
 
Creator Шикіна, О.В.
Шикина, О.В.
Shykina, O.
 
Subject туристична привабливість
квест-атракції
ескейп-руми
франчайзинг
туристическая привлекательность
квест-аттракции
эскейп-румы
франчайзинг
tourist attraction
quest - attractions
escape-room
franchising
 
Description У роботі проаналізовано шляхи підвищення привабливості регіону за рахунок розвитку квест-атракцій. Проведено дослідження розподілу ескейп-румів у м. Одесі. Наведено основні тенденції функціонування та перспективи розвитку квест-атракцій.
В работе проанализированы пути повышения привлекательности региона за счет развития квест-аттракций. Проведено исследование распределения эскейп-румов в г. Одессе. Приведены основные тенденции функционирования и перспективы развития квест-аттракций.
The paper analyzes the ways to improve the attractiveness of the region through the development of quest-attractions. The research of escape-room distribution in Odesa was conducted. The basic operation trends and prospects of quest-attractions were given.
 
Date 2016-04-06T11:37:17Z
2016-04-06T11:37:17Z
2015
 
Type Article
Other
 
Identifier Шикіна О. В. Застосування франчайзингу, як методу управління підприємствами сфери розваг / О. В. Шикіна // Збірник матеріалів ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Управлінські науки в сучасному світі» (Київський національний лінгвістичний університет, м. Київ, 10-11 грудня 2015). – Київ, 2015. - Том 1. – С. 223-226.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4609
 
Language uk