Запис Детальніше

Поведінка споживача

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поведінка споживача
Поведение потребителя
Consumer behavior
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject поведінка споживача
маркетинг
сегментування ринку
поведінкова реакція
потреби
мотивація
психологія
товар
мультиатрибутивна концепція
сумісний аналіз
тип особистості
референтні групи
поведение потребителя
маркетинг
сегментирование рынка
поведенческая реакция
потребности
мотивация
психология
товар
мультиатрибутивная концепция
совместный анализ
тип личности
референтные группы
consumer behavior
marketing
market segmentation
behavioral response
needs
motivation
psychology
conjoint analysis
personality type
reference groups
 
Description У навчальному посібнику запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу. Визначені етапи процесу прийняття рішення про купівлю товару. Приділено увагу методам оцінки реакції споживача на маркетингові дії.
В учебном пособии предложены концептуальные, методологические и методические положения поведения потребителя. Рассмотрены соответствующие факторы влияния. Определенные этапы процесса принятия решения о покупке товара. Уделено внимание методам оценки реакции потребителя на маркетинговые действия.
Conceptual, methodological and methodical positions of conduct of user are offered in a train aid. The proper factors of influence are considered. Certain stages of process of decision-making about a purchase commodity. Attention the methods of estimation of reaction of user is spared on marketings actions.
 
Date 2016-04-13T13:10:13Z
2016-04-13T13:10:13Z
2014
 
Type Book
 
Identifier Жарська І. О. Поведінка споживача: навчальний посібник / І. О. Жарська, М. А. Окландер. – Київ: Центр учбової літератури, 2014. – 208 с.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4618
 
Language uk
 
Publisher Центр учбової літератури