Запис Детальніше

Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження
Маркетинговый аудит: систематика составляющих и классификация форм (видов) внедрения
Marketing audit: systematic of components and classification forms ( types) of implementation
 
Creator Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
Андреева, Н.Н.
Зиньковская, Д.В.
Andryeyeva, N.
Zinkovskа, D.
 
Subject маркетинговий аудит
маркетингова стратегія
комплекс маркетингу
класифікація
систематизація
інструментарій
види
форми маркетингового аудиту
маркетинговый аудит
маркетинговая стратегия
комплекс маркетинга
классификация
систематизация
инструментарий
виды
формы маркетингового аудита
marketing audit
marketing strategy
marketing mix
classification
systematization
instrumentation
types
forms of marketing audit
 
Description У статті запропоновано авторський підхід до маркетингового аудиту як напряму ефективної взаємодії підприємства із зовнішнім середовищем та інструменту удосконалення діяльності фірми на мікро рівні. На підґрунті систематизації та аналізу існуючих наукових підходів до маркетингового аудиту запропоновано авторське бачення сутності цього поняття, розвинуто класифікацію складових, форм та видів маркетингового аудиту.
В статье предложен авторский подход к маркетинговому аудиту как к направлению эффективного взаимодействия предпри- ятия с внешней средой и к инструменту совершенствования деятельности фирмы на микро уровне. На основе систематизации и анализа существующих научных подходов к маркетинговому аудиту предложено авторское видение сущности этого понятия, развито классификацию составляющих, форм и видов маркетингового аудита.
The article proposed the author's approach to the marketing audit as a direction to increasing effective interaction of the enterprise with the environment and as a tool of improvement activity on the micro level. On the basis of systematization and analysis of existing scientific approaches to marketing audit was proposed author's vision of the essence of this notion, was developed the classification of components, forms and types of marketing audit.
 
Date 2016-04-27T06:49:38Z
2016-04-27T06:49:38Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит: систематика складових та класифікація форм (видів) впровадження / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Науковий вісник Херсонського державного університету. – 2015. – №15. – С. 38–42.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4621
 
Language uk
 
Publisher Херсонський державний університет