Запис Детальніше

TECHNICAL-AND-ECONOMIC APPROACH TO DESIGNING GULLY ROUTES

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title TECHNICAL-AND-ECONOMIC APPROACH TO DESIGNING GULLY ROUTES
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ ТРАС ВОДОСТОКІВ
ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ ТРАС ВОДОСТОКІВ
 
Creator Бєлятинський, А.; Національний авіаційний університет
Угненко, Є.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Сорочук, Н.; Харківський національний автомобільно-дорожній університет
 
Subject depth of a laying; lateral taps; water waste collecting channel; water deck drain system

бічні відгалуження; глибина прокладання; водостічний колектор; водостічна система
 
Description The aim of this work is to prove the technical and economic approach to designing of routes of water drains. Atdesigning of water drains in wide streets it is necessary to do technical and economic comparison of alternatives ofroutes. To solve the problem, the comparison method of economic feasibility of building of single or two independentcollecting channels is used. The expediency of designing of a water waste network from two independent collectingchannels with short lateral taps is proved. Use of the offered method for sampling of alternatives of routes of collectingchannels will allow to build more economically a water waste network in urban streets
Обґрунтовано техніко-економічний підхід до проектування трас водостоків. Показано, щопід час проектування водостоків на широких вулицях необхідно робити техніко-економічнепорівняння варіантів трас методом порівняння економічної доцільностібудівництва поодинокого або двох незалежних колекторів. Доведено доцільністьпроектування водостічної мережі з двох незалежних колекторів із короткими бічнимивідгалуженнями. Використання запропонованого методу для вибору варіантів трасколекторів дозволить більш економічно будувати водостічну мережу на міських вулицях.Ключові слова: бічні відгалуження, глибина прокладання, водостічний колектор,водостічна система.
Обґрунтовано техніко-економічний підхід до проектування трас водостоків. Показано, щопід час проектування водостоків на широких вулицях необхідно робити техніко-економічнепорівняння варіантів трас методом порівняння економічної доцільності  будівництва поодинокого або двох незалежних колекторів.  Доведено доцільність  проектування водостічної мережі з двох незалежних колекторів із короткими бічними  відгалуженнями.  Використання запропонованого методу для вибору варіантів трас  колекторів дозволить більш економічно будувати водостічну мережу на міських вулицях
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-04-20
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/138
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 50, № 1 (2012); 233-236
Вестник Национального авиационного университета; Том 50, № 1 (2012); 233-236
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 50, № 1 (2012); 233-236
 
Language uk
 
Rights Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).