Запис Детальніше

Педагогічні конфлікти у вищих навчальних закладах: шляхи вирішення та профілактики

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Педагогічні конфлікти у вищих навчальних закладах: шляхи вирішення та профілактики
Педагогические конфликты в высших учебных заведениях: пути решения и профилактики
Teachers conflict in higher education: prevention and solutions
 
Creator Кривцова, М.С.
Сорока, О.В.
Кривцова, М.С.
Сорока, А.В.
Kryvtsova, M.
Soroka, A.
 
Subject педагогічний конфлікт
особливості конфліктів
причини конфліктів
емпатичний потенціал
педагогический конфликт
особенности конфликтов
причины конфликтов
емпатийний потенціал
teacther conflict
especially conflict
causes of conflict
empathic capacity
 
Description У статті розглянуто особливості та причини педагогічних конфліктів у вищих навчальних закладах. Висвітлені основні точки зору на вплив та фактори розвитку конфлікту між викладачем та студентом. На основі соціологічного дослідження розроблені рекомендації щодо профілактики конфліктних ситуацій у вищий школі.
В статье рассмотрены особенности и причины педагогических конфликтов в высших учебных заведениях. Освещены основные точки зрения на влияние и факторы развития конфликта между преподавателем и студентом. На основе социологического исследования разработаны рекомендации по профилактике конфликтных ситуаций в высшей школе.
The article examines the characteristics and causes of teacthers conflict in universities. The main points of viev perspective on the impact and factors of the conflict between teacher and student are covered. On the basis of sociological research is developed recommendations for conflict prevention in high school.
 
Date 2016-05-23T08:32:27Z
2016-05-23T08:32:27Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Кривцова М. С. Педагогічні конфлікти у вищих навчальних закладах: шляхи вирішення та профілактики / М. С. Кривцова, О. В. Сорока // Economics, management, law: innovation strategy: collection of scientific articles. - Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China, 2016. - P. 347-352.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4707
 
Language uk