Запис Детальніше

Развитие подходов к формированию исходного плана продаж

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Развитие подходов к формированию исходного плана продаж
Розвиток підходів до формування вихідного плану продажів
Development of approaches to formation of an initial sales plan
 
Creator Егупов, Ю.А.
Егупова, И.Н.
Єгупов, Ю.А.
Єгупова, І.М.
Yegupov, Y.
Yegupova, I.
 
Subject производственная программа
план продаж
маркетинговый подход
маржинальная прибыль
рыночный спрос
виробнича програма
план продажів
маркетинговий підхід
маржинальний прибуток
ринковий попит
production program
sales plan
marketing approach
marginal profit
market demand
 
Description Исследовано место маркетингового подхода в инструментарии формирования исходного плана продаж предприятия. Обоснован авторский вариант формализации методов его реализации в контексте решения данной задачи.
Досліджено місце маркетингового підходу в інструментарії формування вихідного плану продажів підприємства. Обґрунтовано авторський варіант формалізації методів його реалізації в контексті вирішення даного завдання.
The place of marketing approach in tools of formation of an initial sales plan of the enterprise is investigated. The author's option of formalization of methods of his realization in the context of the solution of this task is reasonable.
 
Date 2016-05-30T08:36:42Z
2016-05-30T08:36:42Z
2016
 
Type Other
 
Identifier Егупов Ю. А. Развитие подходов к формированию исходного плана продаж / Ю. А. Егупов, И. Н. Егупова // Національні особливості та світові тенденції управління та адміністрування на макро-, мезо- і мікрорівнях економіки: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Дніпропетровськ, 8-9 квітня 2016 р.). - В 2-х частях. – Днепропетровск: ПГАСА, 2016. – Ч. 1. – С. 109-112.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4727
 
Language ru
 
Publisher Приднепровская государственная академия строительства и архитектуры