Запис Детальніше

Аналіз окремих підходів до класифікації взаємовідносин банку з клієнтами

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз окремих підходів до класифікації взаємовідносин банку з клієнтами
Анализ некоторых подходов к классификации взаимоотношений банка с клиентами
The analysis of some approaches to classification of customer relationships with banks
 
Creator Яценко, О.В.
Яценко, А.В.
Yatsenko, A.
 
Subject взаємовідносини з клієнтами
класифікація
банк
система управління взаємовідносинами
клієнтська база
взаимоотношения с клиентами
классификация
банк
система управления взаимоотношениями
клиентская база
сustomer relationships
classification
bank
system of customer relationship management
client base
 
Description Стаття присвячена поняттю взаємовідносин з клієнтами як центрального елемента системи управління клієнтською базою банку. В статті розглянуті існуючі класифікації взаємовідносин з клієнтами, визначені їх особливості, переваги та недоліки. Автором проаналізовані доцільність та можливості використання розглянутих класифікацій в системі управління взаємовідносинами банку з клієнтами.
Статья посвящена понятию взаимоотношений с клиентами как центрального элемента системы управления клиентской базой банка. В статье рассмотрены существующие классификации взаимоотношений с клиентами, определены их особенности, преимущества и недостатки. Автором проанализированы целесообразность и возможности использования рассмотренных классификаций в системе управления взаимоотношениями банка с клиентами.
The article is devoted to the term of the customer relationship as a central element of client base’ management system client base in the bank. The existing classification of customer relationships are certain in this article, its features, advantages and disadvantages are analyzed. The author analyzed the feasibility and possibility of using classification in the management of the bank's relationship with customers.
 
Date 2016-06-10T06:23:58Z
2016-06-10T06:23:58Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Яценко О. В. Аналіз окремих підходів до класифікації взаємовідносин банку з клієнтами / О. В. Яценко // Науковий вісник МГУ. Економіка і менеджмент. – 2015. – № 11. – С. 275-278.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4845
 
Language uk
 
Publisher Міжнародний гуманітарний університет