Features of strategy formation of bank’s customer relationship management
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Features of strategy formation of bank’s customer relationship management
Особливості формування стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами банку Особенности формирования стратегии управления взаимоотношениями с клиентами банка |
|
Creator |
Yatsenko, A.
Яценко, О.В. Яценко, А.В. |
|
Subject |
bank
strategy customer relationship marketing банк стратегія маркетинг взаємовідносин з клієнтами банк стратегия маркетинг взаимоотношений с клиентами |
|
Description |
The article is concerned with the algorithm of marketing strategy choice for the bank. The author tested methods of strategy choosing, that is based on the evaluation of dynamic possibilities of the bank as compared with the market. The advantages and disadvantages of this approach are analyzed.
У статті розглядається алгоритм вибору маркетингової стратегії для банку. Автором перевірених методів вибору стратегії, яка заснована на оцінці динамічних можливостей банку в порівнянні з ринком. Переваги та недоліки такого підходу аналізуються. В статье рассматривается алгоритм выбора маркетинговой стратегии для банка. Автором проверенных методов выбора стратегии, которая основана на оценке динамических возможностей банка по сравнению с рынком. Преимущества и недостатки такого подхода анализируются. |
|
Date |
2016-06-10T06:49:47Z
2016-06-10T06:49:47Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Yatsenko A. Features of strategy formation of bank’s customer relationship management / A. Yatsenko // European science review. – Vienna. – 2015. – № 9-10. – 65-169 рр.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846 |
|
Language |
en
|
|