Запис Детальніше

Features of strategy formation of bank’s customer relationship management

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Features of strategy formation of bank’s customer relationship management
Особливості формування стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами банку
Особенности формирования стратегии управления взаимоотношениями с клиентами банка
 
Creator Yatsenko, A.
Яценко, О.В.
Яценко, А.В.
 
Subject bank
strategy
customer relationship marketing
банк
стратегія
маркетинг взаємовідносин з клієнтами
банк
стратегия
маркетинг взаимоотношений с клиентами
 
Description The article is concerned with the algorithm of marketing strategy choice for the bank. The author tested methods of strategy choosing, that is based on the evaluation of dynamic possibilities of the bank as compared with the market. The advantages and disadvantages of this approach are analyzed.
У статті розглядається алгоритм вибору маркетингової стратегії для банку. Автором перевірених методів вибору стратегії, яка заснована на оцінці динамічних можливостей банку в порівнянні з ринком. Переваги та недоліки такого підходу аналізуються.
В статье рассматривается алгоритм выбора маркетинговой стратегии для банка. Автором проверенных методов выбора стратегии, которая основана на оценке динамических возможностей банка по сравнению с рынком. Преимущества и недостатки такого подхода анализируются.
 
Date 2016-06-10T06:49:47Z
2016-06-10T06:49:47Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Yatsenko A. Features of strategy formation of bank’s customer relationship management / A. Yatsenko // European science review. – Vienna. – 2015. – № 9-10. – 65-169 рр.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4846
 
Language en