Запис Детальніше

Методологични основи и теоретични принципи за изследоване на пазарната трансформация в условията на глобална конкуренция

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методологични основи и теоретични принципи за изследоване на пазарната трансформация в условията на глобална конкуренция
Методологічні основи та теоретичні принципи дослідження ринкової трансформації в умовах глобальної конкуренції
Методологические основы и теоретические принципы исследования рыночной трансформации в условиях глобальной конкуренции
Methodological basis and theoretical principles for study of the market transformation in the conditions of global competition
 
Creator Жданова, Л.Л.
Жданова, Л.Л.
Zhdanova, L.
 
Subject конкуренция
либерализиране
развитите страни
послабо развитите страни
кейнсианска икономика
конкуренція
лібералізація
розвинені країни
слаборозвинені країни
кейнсіанство
конкуренция
либерализация
развитые страны
слаборазвитые страны
кейнсианство
competition
liberalization
developed countries
underdeveloped countries
keynesian economics
 
Description Необходимостта да се вземе предвид в процеса на научните изследвания на трансформиране на пазара е не само очевидни, но също така и косвени предпоставките на теория, необходимостта от исторически подход и като се вземе предвид наличието на глобална страни икономическо пространство с различни нива на икономическо развитие.
Необхідність враховувати в процесі дослідження трансформації ринку є не тільки очевидні, але також і непрямі передумови теорії, необхідність історичного підходу та беручи до уваги наявність глобальної країн економічного простору з різними рівнями економічного розвитку.
Необходимость учитывать в процессе исследования трансформации рынка является не только очевидные, но также и косвенные предпосылки в теории, необходимость исторического подхода и принимая во внимание наличие глобальной стран экономического пространства с различными уровнями экономического развития.
The author argues for the need of taking into account not only the evident but also the hidden assumptions in one theory or another in the study of market transformation. The need for a historical approach and taking into consideration the existence of countries with different level of economic development in the world economic space is demonstrated.
 
Date 2016-07-05T11:49:47Z
2016-07-05T11:49:47Z
2002
 
Type Article
 
Identifier Жданова Л. Л. Методологични основи и теоретични принципи за изследоване на пазарната трансформация в условията на глобална конкуренция / Л. Л. Жданова // Известия. Списание на икономически университет. – Варна, 2002. – №3. – С. 24–31.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4908
 
Language other
 
Publisher Икономически университет