Запис Детальніше

Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи
Практикум по маркетингу: теоретические основы, тесты, задачи, кейсы
Practice Marketing: theoretical bases, tests, tasks, case study
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject маркетинг
тести
завдання
кейси
оцінка ефективності
поведінка споживача
сегментування ринку
тип особистості
маркетинг
тесты
задачи
кейсы
оценка эффективности
поведение потребителя
сегментирование рынка
тип личности
marketing
tests
assignments
case studies
evaluation of performance
consumer behavior
market segmentation
personality type
 
Description У навчальному посібнику розглянуто сутність, функції та завдання маркетингу на підприємстві. Охарактеризовано процес проведення маркетингових досліджень. Визначені ознаки сегментування ринків споживчих та промислових товарів. Охарактеризовано елементи комплексу маркетингу. Приділено увагу показникам оцінки ефективності маркетингової діяльності. У кожній темі пропонується комплекс тестів, ситуаційних та розрахункових завдань.
В учебном пособии рассмотрены сущность, функции и задачи маркетинга. Охарактеризован процесс проведения маркетинговых исследований. Определены признаки сегментирования рынков потребительских и промышленных товаров. Охарактеризованы элементы комплекса маркетинга. Уделено внимание показателям оценки эффективности маркетинговой деятельности. В каждой теме предлагается комплекс тестов, ситуационных и расчетных задач.
In the book considered the essence, functions and tasks of marketing at the company. Characterized the process of marketing research. Features of market segmentation of consumer and industrial goods. The characteristic elements of the marketing mix. paid attention to indicators evaluating the effectiveness of marketing activities. Each topic proposed set of tests, situational and settlement problems.
 
Date 2016-08-25T08:29:13Z
2016-08-25T08:29:13Z
2016
 
Type Book
 
Identifier Жарська І. О. Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи : навч. посіб. / І. О. Жарська. – Одеса: Атлант ВОІ СОІУ, 2016. – 284 с.
978-617-7253-54-8
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4950
 
Language uk
 
Publisher Атлант ВОІ СОІУ