Запис Детальніше

КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title КОМУНІКАЦІЇ В СУЧАСНОМУ МАРКЕТИНГУ
 
Creator Бондар, В.П.
Гаврилко, Т.О.
 
Subject
комунікаційні інструменти, інтегровані маркетингові комунікації, маркетингові комунікаційні стратегії. коммуникационные инструменты, интегрированные маркетинговые коммуникации, маркетинговые коммуникационные стратегии. communicational instruments, intergr

 
Description  Досліджені особливості сучасних маркетингових комунікацій, умов і чинників, що впливають на формування інтегрованих маркетингових комунікацій і стратегій.  Исследованы особенности современных маркетинговых коммуникаций, условий и факторов, влияющих на формирование интегрированных маркетинговых коммуникаций и стратегий.  Peculiarities of modern marketing communications, terms and factors, affecting forming of intergrated marketing communications and strategies, were studied.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor
 
Date 2012-06-01
 
Type Рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/153
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 27 (2010)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 27 (2010)
 
Language uk
 
Coverage