Запис Детальніше

Економічне обґрунтування проекту створення туристичного агентства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Економічне обґрунтування проекту створення туристичного агентства
Экономическое обоснование проекта создания туристического агентства
The economic justification of the project of creating a tourist agency
 
Creator Лавренюк, Ю.І.
 
Subject бізнес-ідея
туристичний бізнес
бизнес-идея
туристический бизнес
business idea
travel business
 
Description Керівник:
к.е.н., доцент
Гейко Людмила Михайлівна
Мета роботи – дослідити теоретичні, методичні та прикладні аспекти започаткування власної справи в сфері туристичного бізнесу. Завданнями роботи є: характеристика бізнес-ідеї створення туристичного агентства; аналіз особливостей туристичного бізнесу в Україні та в Одеській області; розглянути особливості нормативно-правового регулювання в сфері туризму; аналіз туристичної діяльності та розрахунок витрат для створення турагентства; оцінка можливих ризиків і ефективності проекту створення туристичного агенства.
Цель работы – исследовать теоретические, методические и прикладные аспекты открытия собственного дела в сфере туристического бизнеса. Задачами работы являются: характеристика бизнес-идеи создания туристического агентства; анализ особенностей туристического бизнеса в Украине и в Одесской области; рассмотреть особенности нормативно-правового регулирования в сфере туризма; анализ туристической деятельности и расчет затрат для создания турагентства; оценка возможных рисков и эффективности проекта создания туристического агентства.
The aim of this work is to investigate theoretical, methodological and applied aspects of starting a business in the tourism business. Objectives of the work are: the characteristics of the business idea of creation of travel agencies; analysis of the characteristics of tourism business in Ukraine and in Odessa region; to consider features of legal regulation in the sphere of tourism; analysis of tourism activities and calculation of costs to agencies; evaluate possible risks and the effectiveness of the project of creating a tourist Agency.
 
Date 2016-10-06T08:15:14Z
2016-10-06T08:15:14Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5058
 
Language uk