Запис Детальніше

Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства прикладі ТОВ «Цемент»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства прикладі ТОВ «Цемент»
Пути повышения конкурентоспособности предприятия примере ООО «Цемент»
Ways of increase of competitiveness of the enterprise example, OOO "Cement"
 
Creator Власюк, Д.Д.
 
Subject конкурентоспроможність
підприємство
конкурентоспособность
предприятие
competitiveness
enterprise
 
Description Науковий керівник: д.е.н., профессор Янковий Олександр Григорович
Метою роботи є закріплення теоретичних знань щодо конкуренції та конкурентоспроможності, висвітлення положення ТОВ «Цемент» на ринку цементної продукції шляхом зіставлення з конкурентами-виробниками, виявлення резервів та на підставі цього розробка необхідних та реальних завдань для підвищення рівня конкурентоспроможності. Завдання дослідження: визначити сутність конкуренції як рушійної сили діяльності
підприємства, надати визначення конкурентоспроможності та охарактеризувати її важливість; визначити рівні конкурентоспроможності, фактори, що впливають, можливі резерви, методи оцінки; надати характеристику діяльності ТОВ «Цемент», як досліджуваного підприємства; розрахувати основні техніко-економічні показники цементного підприємства, визначити головні фактори, що впливають на рівень конкурентоспроможності; порівнюючи з двома конкурентами, оцінити положення ТОВ «Цемент» на ринку експертним та таксономічним методами; виявити резерви конкурентоспроможності підприємства-аутсайдера; розробити дієві рекомендації, виявити шляхі підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Цемент».
Целью работы является закрепление теоретических знаний о конкуренции и конкурентоспособности, освещение положение ООО «Цемент» на рынке цементной продукции путем сопоставления с конкурентами-производителями, выявление резервов и на основании этого разработка необходимых и реальных задач для повышения уровня конкурентоспособности. Задачи исследования: определить сущность конкуренции как движущей силы деятельности предприятия, дать определение конкурентоспособности и охарактеризовать ее значение; определить уровни конкурентоспособности, факторы, влияющие, возможные резервы, методы оценки; - дать характеристику деятельности ООО «Цемент», как исследуемого предприятия; рассчитать основные технико-экономические показатели цементного предприятия, определить главные факторы, влияющие на уровень конкурентоспособности; сравнивая с двумя конкурентами, оценить положение ООО «Цемент» на рынке экспертным и таксономичним методами; выявить резервы конкурентоспособности предприятия-аутсайдера; разработать действенные рекомендации, выявить пути повышения конкурентоспособности ООО «Цемент».
The aim is to consolidate the theoretical knowledge on competition and competitiveness, the lighting, the position of "Cement" LLC in the market of cement products through comparison with competitors, manufacturers, identification of reserves and on the basis of this development is necessary and real tasks to increase the level of competitiveness. Objectives of the study: to define the essence of competition as a driving force for activities
enterprises to give a definition of competitiveness and characterize its value; to determine the levels of competitiveness, influencing factors, possible reserves, estimation methods; - to characterize the activities of OOO "Cement", as the investigated enterprise; calculate the main technical and economic indicators of the cement enterprises to identify the main factors influencing the level of competitiveness; in comparison with the two competitors, to assess the situation, OOO "Cement" the market expert and taxonomy methods; to identify the scope of enterprise competitiveness is an outsider; to develop effective recommendations, identify slah competitiveness, OOO "Cement".
 
Date 2016-10-11T06:03:39Z
2016-10-11T06:03:39Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5077
 
Language uk