Запис Детальніше

Поведінка споживачів освітніх послуг за спеціальністю «Маркетинг» (на прикладі Міжнародного конкурсу «Реклама-фест»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Поведінка споживачів освітніх послуг за спеціальністю «Маркетинг» (на прикладі Міжнародного конкурсу «Реклама-фест»)
Поведение потребителей образовательных услуг по специальности «Маркетинг» (на примере Международного конкурса «Реклама-фест»)
The behavior of consumers of educational services in the specialty "Marketing" (on the example of the International competition "Hype-fest")
 
Creator Анцупова, М.Л.
 
Subject поведінка споживачів
залученість
канали просування
соціальні мережі
реклама
поведение потребителей
вовлеченность
каналы продвижения
социальные сети
реклама
consumer behaviour
involvement
channels of promotion
social networking
advertising
 
Description Науковий керівник: к.е.н., доцент Жарська І. О.
В роботі розглядаються основні поняття, класифікації та особливості освітніх послуг, теоретичні основи поведінки споживачів освітніх послуг спеціальності «Маркетинг». Розглянуто фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживачів та специфіка поведінки саме у сфері освіти. Розглянута необхідність використання на практиці у освітній сфері теорії поведінки споживачів, зокрема такої категорії як залученість споживачів.
В работе рассматриваются основные понятия, классификации и особенности образовательных услуг, теоретические основы поведения потребителей образовательных услуг специальности «Маркетинг». Рассмотрены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей и специфика поведения именно в сфере образования. Рассмотрена необходимость использования на практике в образовательной сфере теории поведения потребителей, в частности такой категории как вовлеченность потребителей.
The paper discusses basic concepts, classification and characteristics of educational services, the theoretical foundations of consumer behavior of educational services of the specialty "Marketing". It considers factors external and internal influence on consumer behavior and specific behavior in the field of education. Discusses the utility of practice in the field of education theory of consumer behavior, including such categories as consumer involvement.
 
Date 2016-10-18T11:45:36Z
2016-10-18T11:45:36Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5120
 
Language uk