Запис Детальніше

Маркетингова товарна політика ПАТ «Одеський коровай» на ринку хлібобулочних виробів

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова товарна політика ПАТ «Одеський коровай» на ринку хлібобулочних виробів
Маркетинговая товарная политика ПАО «Одесский каравай» на рынке хлебобулочных изделий
Marketing commodity policy of PJSC "Odessa loaf" in the market of bakery products
 
Creator Бучацький, Є.В.
 
Subject маркетингова товарна політика
підприємство
хлібобулочні вироби
маркетинговая товарная политика
предприятие
хлебобулочные изделия
marketing product policy
enterprise
bakery products
 
Description Науковий керівник: к.е.н., доцент Єгорова-Гудкова Тетяна Ігорівна
Метою дипломної роботи є обґрунтування необхідності приділення достатньої уваги маркетинговій товарній політиці в системі управління підприємством, детальний аналіз маркетингової товарної політики, товарного асортименту ПАТ «Одеський коровай», розроблення рекомендацій щодо можливих шляхів покращення товарної та асортиментної політики ПАТ «Одеський коровай».У відповідності з поставленою метою в дипломній роботі реалізуються наступні завдання: розглянути роль маркетингової товарної політики в системі управління підприємством; проаналізувати маркетингове середовище та нинішній стан маркетингової товарної політики на підприємстві ПАТ «Одеський коровай»; провести детальний аналіз асортиментної політики ПАТ «Одеський коровай»; обґрунтувати необхідність оптимізації асортиментної політики ПАТ «Одеський коровай»;
висвітлити основні проблеми асортиментної товарної політики ПАТ «Одеський коровай»; виділити основні напрямки вдосконалення маркетингової товарної політики ПАТ «Одеський коровай» та запропонувати рекомендації щодо їх впровадження.
Целью дипломной работы является обоснование необходимости уделения достаточного внимания маркетинговой товарной политике в системе управления предприятием, детальный анализ маркетинговой товарной политики, товарного ассортимента ПАО «Одесский каравай», разработка рекомендаций относительно возможных путей улучшения товарной и ассортиментной политики ПАО «Одесский каравай». В соответствии с поставленной целью в дипломной работе реализуются следующие задачи: рассмотреть роль маркетинговой товарной политики в системе управления предприятием; проанализировать маркетинговую среду и нынешнее состояние маркетинговой товарной политики на предприятии ОАО «Одесский каравай»; провести детальный анализ ассортиментной политики ПАО «Одесский каравай»; обосновать необходимость оптимизации ассортиментной политики ПАО «Одесский каравай»; осветить основные проблемы ассортиментной товарной политики ПАО «Одесский каравай»; выделить основные направления совершенствования маркетинговой товарной политики ПАО «Одесский каравай» и предложить рекомендации по их внедрению.
The aim of the thesis is the justification of the need to pay sufficient attention to marketing commodity policy in the enterprise management system, a detailed analysis of the marketing product policy, product range of PJSC "Odessa Karavay", development of recommendations on possible ways to improve the product and assortment policy of PJSC "Odessa Karavay".In accordance with the intended purpose in the thesis work the following tasks were fulfilled: to examine the role of marketing commodity policy in the enterprise management system; to analyze marketing environment and the current state of the marketing product policy of the company JSC "Odessa loaf"; to conduct a detailed analysis of the assortment policy of JSC "Odessa loaf"; to justify the need for optimization of the assortment policy of JSC "Odessa loaf"; to highlight the main problems of the assortment of commodity policy of PJSC "Odessa loaf"; to identify the main directions of improvement of marketing commodity policy JSC "Odessa loaf" and to offer recommendations for their implementation.
 
Date 2016-10-18T11:55:23Z
2016-10-18T11:55:23Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5121
 
Language uk