Запис Детальніше

Маркетингова діяльність підприємства «Гермес» на ринку меблів

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетингова діяльність підприємства «Гермес» на ринку меблів
Маркетинговая деятельность предприятия «Гермес» на рынке мебели
Marketing activities of the company "Hermes" in the furniture market
 
Creator Озмітель, Ю.І.
 
Subject маркетингова діяльність
підприємство
меблі
маркетинговая деятельность
предприятие
мебель
marketing activities
enterprise
furniture
 
Description Науковий керівник: викладач Скіба Тетяна Сергіївна
Мета роботи полягає у пошуку шляхів вдосконалення маркетингової діяльності ПП «Гермес» на ринку меблів Одеської області. Для досягнення поставлених цілей треба виконати наступні завдання: дослідити теоретичні основи впливу маркетингу на діяльність суб'єктів господарювання; оцінити стан і вплив макромаркетингового і мікромаркетингового середовища на діяльність підприємства «Гермес»; провести аналіз ефективності комплексу маркетингу «Меблевої фабрики Гермес»; визначити напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ПП «Гермес» і розробити пропозиції щодо підвищення її ефективності.
Цель работы заключается в поиске путей совершенствования маркетинговой деятельности ООО «Гермес» на рынке мебели Одесской области. Для достижения поставленных целей нужно выполнить следующие задачи: исследовать теоретические основы влияния маркетинга на деятельность субъектов хозяйствования; оценить состояние и влияние макро-маркетинговой и микро-маркетинговой среды на деятельность предприятия «Гермес»; провести анализ эффективности комплекса маркетинга «Мебельной фабрики Гермес»; определить направления совершенствования маркетинговой деятельности ЧП «Гермес» и разработать предложения по повышению ее эффективности.
The aim of this work is to find ways to improve the marketing activities of "Hermes" in the furniture market of Odessa region. To achieve the goals necessary to achieve the following objectives: to explore the theoretical foundations of the marketing influence on the activities of business entities; to evaluate the state and impact of macromarketing and chromakeying environment on the activities of the company "Hermes"; to analyze the effectiveness of the marketing mix, "Furniture factory Hermes"; to define directions of improvement of marketing activity of PE "Germes" and to develop proposals for improving its effectiveness.
 
Date 2016-10-19T08:12:56Z
2016-10-19T08:12:56Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5125
 
Language uk