Маркетингова діяльність підприємства «Гермес» на ринку меблів
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова діяльність підприємства «Гермес» на ринку меблів
Маркетинговая деятельность предприятия «Гермес» на рынке мебели Marketing activities of the company "Hermes" in the furniture market |
|
Creator |
Озмітель, Ю.І.
|
|
Subject |
маркетингова діяльність
підприємство меблі маркетинговая деятельность предприятие мебель marketing activities enterprise furniture |
|
Description |
Науковий керівник: викладач Скіба Тетяна Сергіївна
Мета роботи полягає у пошуку шляхів вдосконалення маркетингової діяльності ПП «Гермес» на ринку меблів Одеської області. Для досягнення поставлених цілей треба виконати наступні завдання: дослідити теоретичні основи впливу маркетингу на діяльність суб'єктів господарювання; оцінити стан і вплив макромаркетингового і мікромаркетингового середовища на діяльність підприємства «Гермес»; провести аналіз ефективності комплексу маркетингу «Меблевої фабрики Гермес»; визначити напрямки вдосконалення маркетингової діяльності ПП «Гермес» і розробити пропозиції щодо підвищення її ефективності. Цель работы заключается в поиске путей совершенствования маркетинговой деятельности ООО «Гермес» на рынке мебели Одесской области. Для достижения поставленных целей нужно выполнить следующие задачи: исследовать теоретические основы влияния маркетинга на деятельность субъектов хозяйствования; оценить состояние и влияние макро-маркетинговой и микро-маркетинговой среды на деятельность предприятия «Гермес»; провести анализ эффективности комплекса маркетинга «Мебельной фабрики Гермес»; определить направления совершенствования маркетинговой деятельности ЧП «Гермес» и разработать предложения по повышению ее эффективности. The aim of this work is to find ways to improve the marketing activities of "Hermes" in the furniture market of Odessa region. To achieve the goals necessary to achieve the following objectives: to explore the theoretical foundations of the marketing influence on the activities of business entities; to evaluate the state and impact of macromarketing and chromakeying environment on the activities of the company "Hermes"; to analyze the effectiveness of the marketing mix, "Furniture factory Hermes"; to define directions of improvement of marketing activity of PE "Germes" and to develop proposals for improving its effectiveness. |
|
Date |
2016-10-19T08:12:56Z
2016-10-19T08:12:56Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5125
|
|
Language |
uk
|
|