Запис Детальніше

Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в мережі Інтернет (на прикладі підприємства “КБ Теплоенерго”)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Міжнародна маркетингова діяльність підприємства в мережі Інтернет (на прикладі підприємства “КБ Теплоенерго”)
Международная маркетинговая деятельность предприятия в сети Интернет (на примере предприятия “КБ Теплоэнерго”)
International marketing activities of the company on the Internet (for example, the company “Teploenergo KB”)
 
Creator Жуков, М.О.
 
Subject маркетинг
міжнародний маркетинг
інформаційно-комунікаційні технології
маркетинг
международный маркетинг
информационно-коммуникационные технологии
marketing
international marketing
information and communication technology
 
Description Науковий керівник
к.е.н, доцент кафедри МЕВ
Уханова Інна Олегівна
Методологічною основою дипломної роботи є теоретичні положення економічної науки та праці вчених-економістів в галузі зовнішньоекономічної діяльності та міжнародної маркетингової діяльності в мережі Інтернет. У процесі дослідження використано діалектичний та історичний методи – при дослідженні теоретичних основ і категоріального апарату зовнішньоекономічної діяльності підприємства, порівняння і узагальнення, методи економічного і економіко-статистичного аналізу з метою проведення оцінки ефективності здійснення зовнішньоекономічної та міжнародної маркетингової діяльності підприємства.
Методологической основой дипломной работы являются теоретические положения экономической науки и труды ученых-экономистов в области внешнеэкономической деятельности и международной маркетинговой деятельности в сети Интернет. В процессе исследования использованы диалектический и исторический методы – при исследовании теоретических основ и категориального аппарата внешнеэкономической деятельности предприятия, сравнения и обобщения, методы экономического и экономико-статистического анализа с целью проведения оценки эффективности осуществления внешнеэкономической и международной маркетинговой деятельности предприятия.
The methodological basis of the thesis are the theoretical principles of economic science and the works of economists in the field of foreign trade and international marketing activities on the Internet. During the study used the dialectical and historical methods in the study of the theoretical foundations and categorial apparatus of enterprises foreign economic activity, comparisons and generalizations, methods of economic and statistical analysis with the aim of assessing the effectiveness of implementation of foreign trade and international marketing activities of the company.
 
Date 2016-11-01T09:06:06Z
2016-11-01T09:06:06Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5262