Запис Детальніше

Аналіз методів ідентифікації стратегічних факторів ділової репутації транснаціональних корпорацій

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз методів ідентифікації стратегічних факторів ділової репутації транснаціональних корпорацій
Анализ методов идентификации стратегических факторов деловой репутаци транснациональных корпораций
The analysis of methods of transnational corporations business reputation strategic factors identification
 
Creator Біленький, О.Ю.
Беленький, А.Ю.
Bilenkyi, O.
 
Subject стратегічний потенціал
стратегія корпорації
унікальні ресурси
ключові компетенції
SWOT-аналіз
бенчмаркінг
стратегический потенциал
стратегия корпорации
уникальные ресурсы
ключевые компетенции
SWOT-анализ
бенчмаркинг
strategic potential
corporation strategy
unique resources
key competencies
SWOT-analysis
benchmarking
 
Description У статті проаналізовано основні компоненти стратегічних можливостей корпорації. Досліджено проблеми організацій щодо пошуку та виявлення стратегічного потенціалу. Обґрунтовано вибір ресурсів, які будуть закладені в основу стратегії корпорації. Запропоновано основні методи діагностики стратегічного потенціалу корпорації. Сформульовано рекомендації щодо виявлення унікальних ресурсів та ключових компетенцій, що дозволить корпораціям стати лідерами ринку та протистояти кризовим явищам.
В статье проанализированы основные компоненты стратегических возможностей корпорации. Исследованы проблемы организации поиска и определения стратегического потенциала. Обоснован выбор ресурсов, которые будут заложены в основу стратегии корпорации. Предложены основные методы диагностики стратегического потенциала корпорации. Сформулированы рекомендации по определению уникальных ресурсов и ключевых компетенций, которые позволят корпорациям стать лидерами на рынке и противостоять кризисным явлениям.
The basic components of the organization strategic capabilities are analyzed in the article. The problems of organizations to search and identify strategic potential are investigated. The choice of resources will underlie the corporation strategy are justified. The basic methods of the strategic potential of the corporation diagnosing are proposed. Recommendations to identify unique resources and core competencies that will allow corporations to become market leaders and confront crises are evaluated.
 
Date 2016-11-03T12:47:38Z
2016-11-03T12:47:38Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Аналіз методів ідентифікації стратегічних факторів ділової репутації транснаціональних корпорацій / О. Ю. Біленький // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний унiверситет ). – Одеса, 2015. – № 58 (3). – С. 25–30.– ISSN 2313-4569.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5279
 
Language uk