Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України
Диагностика маркетинговой микросреды строительных предприятий Украины Diagnostic of building enterprises marketing microenvironment in Ukraine |
|
Creator |
Селезньова, О.О.
Селезнева, О.А. Seleznova, О. |
|
Subject |
будівельне підприємство
маркетингова діяльність маркетингове мікросередовище постачальники конкуренти контактна аудиторія клієнти строительное предприятие маркетинговая деятельность маркетинговая микросреда поставщики конкуренты контактная аудитория клиенты constructing company marketing activity marketing microenvironment suppliers competitors contact audience clients |
|
Description |
У статті проведено діагностику маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України. Розроблено анкетні запитання та проведено опитування суб’єктів господарювання будівельної галузі за складовими елементами маркетингового мікросередовища. Досліджено підходи до ведення маркетингової діяльності на підприємствах, а саме, бачення місця та задач, що виконуються відділами маркетингу. Проведено аналіз підтримки та ведення контактів з постачальниками. Узагальнено характеристику взаємодії підприємств з клієнтами, дослідження конкурентів, зв’язків з контактними аудиторіями суб’єктів господарювання у сфері будівництва. Сформульовано відповідні висновки та запропоновано рекомендації щодо подальшої маркетингової діяльності підприємств на ринку будівництва.
В статье проведена диагностика маркетинговой микросреды строительных предприятий Украины. Разработаны анкетные вопросы и проведен опрос субъектов строительной отрасли по составляющим элементам маркетинговой микросреды. Исследованы подходы к ведению маркетинговой деятельности на предприятиях, а именно, видение места и задач, выполняемых отделами маркетинга. Проведен анализ поддержки и ведения контактов с поставщиками. Обобщены характеристики взаимодействия предприятий с клиентами, исследования конкурентов, связей с контактными аудиториями субъектов хозяйствования строительства. Сформулированы соответствующие выводы и предложены рекомендации по дальнейшей маркетинговой деятельности предприятий на рынке. The article presents diagnostic of building enterprises marketing microenvironment in Ukraine. Personal questions are developed and a survey of the subjects of the construction industry, according to the constituent elements of marketing microenvironment, is conducted. Approaches to conducting marketing activities at the enterprises, namely the vision of the place and the tasks performed by the marketing department, are studied. The analysis of support and maintenance of contacts with suppliers is made. The characteristics of the interaction of enterprises with customers, research competitors, relations with contact audiences of construction entities are summarized. Conclusions and recommendations on the further marketing activities for enterprises in the market are formulated. |
|
Date |
2016-11-11T07:46:24Z
2016-11-11T07:46:24Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Селезньова О. О. Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України / Ольга Олександрівна Селезньова // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред.: М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2015. – Вип. 3. – № 58. – С. 206–213.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5330 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|