Запис Детальніше

Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України
Диагностика маркетинговой микросреды строительных предприятий Украины
Diagnostic of building enterprises marketing microenvironment in Ukraine
 
Creator Селезньова, О.О.
Селезнева, О.А.
Seleznova, О.
 
Subject будівельне підприємство
маркетингова діяльність
маркетингове мікросередовище
постачальники
конкуренти
контактна аудиторія
клієнти
строительное предприятие
маркетинговая деятельность
маркетинговая микросреда
поставщики
конкуренты
контактная аудитория
клиенты
constructing company
marketing activity
marketing microenvironment
suppliers
competitors
contact audience
clients
 
Description У статті проведено діагностику маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України. Розроблено анкетні запитання та проведено опитування суб’єктів господарювання будівельної галузі за складовими елементами маркетингового мікросередовища. Досліджено підходи до ведення маркетингової діяльності на підприємствах, а саме, бачення місця та задач, що виконуються відділами маркетингу. Проведено аналіз підтримки та ведення контактів з постачальниками. Узагальнено характеристику взаємодії підприємств з клієнтами, дослідження конкурентів, зв’язків з контактними аудиторіями суб’єктів господарювання у сфері будівництва. Сформульовано відповідні висновки та запропоновано рекомендації щодо подальшої маркетингової діяльності підприємств на ринку будівництва.
В статье проведена диагностика маркетинговой микросреды строительных предприятий Украины. Разработаны анкетные вопросы и проведен опрос субъектов строительной отрасли по составляющим элементам маркетинговой микросреды. Исследованы подходы к ведению маркетинговой деятельности на предприятиях, а именно, видение места и задач, выполняемых отделами маркетинга. Проведен анализ поддержки и ведения контактов с поставщиками. Обобщены характеристики взаимодействия предприятий с клиентами, исследования конкурентов, связей с контактными аудиториями субъектов хозяйствования строительства. Сформулированы соответствующие выводы и предложены рекомендации по дальнейшей маркетинговой деятельности предприятий на рынке.
The article presents diagnostic of building enterprises marketing microenvironment in Ukraine. Personal questions are developed and a survey of the subjects of the construction industry, according to the constituent elements of marketing microenvironment, is conducted. Approaches to conducting marketing activities at the enterprises, namely the vision of the place and the tasks performed by the marketing department, are studied. The analysis of support and maintenance of contacts with suppliers is made. The characteristics of the interaction of enterprises with customers, research competitors, relations with contact audiences of construction entities are summarized. Conclusions and recommendations on the further marketing activities for enterprises in the market are formulated.
 
Date 2016-11-11T07:46:24Z
2016-11-11T07:46:24Z
2015
 
Type Article
 
Identifier Селезньова О. О. Діагностика маркетингового мікросередовища будівельних підприємств України / Ольга Олександрівна Селезньова // Вісник соціально-економічних досліджень: зб. наук. праць; за ред.: М. І. Звєрякова (голов. ред.) та ін. (ISSN 2313-4569). – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2015. – Вип. 3. – № 58. – С. 206–213.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5330
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет