Запис Детальніше

Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах
Использование методов маркетингового аудита при принятии стратегических решений на предприятиях
Using methods of marketing audit in making strategic decisions at enterprises
 
Creator Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
Андреева, Н.Н.
Зиньковская, Д.В.
Andryeyeva, N.
Zinkovska, D.
 
Subject маркетинговий аудит
методи маркетингового аудиту
стратегія
рівні стратегії
стратегічні рішення
маркетинговый аудит
методы маркетингового аудита
стратегия
уровне стратегии
стратегические решения
marketing audit
marketing audit methods
strategy
levels of strategy
strategic decisions
 
Description Стаття присвячена визначенню ролі маркетингового аудиту у процесі прийняття стратегічних рішень на підприємстві. У статті розглядаються методи проведення маркетингового аудиту. На основі аналізу літературних джерел, авторами пропонується групування методів на категорії в залежності від сфери їх використання. Окрім цього, визначено місце кожної групи методів маркетингового аудиту у прийнятті стратегічних рішень різних рівнів.
Статья посвящена определению роли маркетингового аудита в процессе принятия стратегических решений на предприятии. В статье рассматриваются методы проведения маркетингового аудита. На основе анализа литературных источников, авторами предлагается методология группировки методов по категориям в зависимости от сферы их использования. Кроме этого, определено место каждой группы методов маркетингового аудита в принятии стратегических решений различных уровней.
The article is devoted to the definition of the role of marketing audit in making of strategic decision at enterprises. The article deals with methods of marketing audit. On the based of analysis of the literature, the authors propose methods of grouping by categories, depending on their scope of use. In addition, each group defines the place of the marketing audit techniques in strategic decision-making at various levels.
 
Date 2016-11-18T13:44:34Z
2016-11-18T13:44:34Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Андрєєва Н. М. Використання методів маркетингового аудиту при прийнятті стратегічних рішень на підприємствах / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Вісник ОНУ імені І.І. Мечнікова. Серія: Економіка. – 2016. – №21. – С. 50–55.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5389
 
Language uk
 
Publisher ОНУ імені І.І. Мечнікова