Запис Детальніше

Маркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізації

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізації
Маркетинговый аудит как основа обеспечения конкурентоспособности современных предприятия в условиях глобализации
Marketing audit as the basis of competitiveness ensuring of modern enterprises in the context of globalizing
 
Creator Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В.
Андреева, Н.Н.
Зиньковская, Д.В.
Andryeyevа, N.
Zinkovska, D.
 
Subject маркетинговий аудит
конкурентоспроможність
структура маркетингового аудиту
процес маркетингового аудиту
маркетинговый аудит
конкурентоспособность
структура маркетингового аудита
процесс маркетингового аудита
marketing audit
competitiveness
the structure of the marketing audit
marketing audit process
 
Description Розглядається сутність маркетингового аудиту та пропонується авторське трактування цього поняття. Окрім цього було вивчено підходи до визначення компонентів структури маркетингового аудиту та на основі проаналізованого матеріалу запропоновано власні складові процесу маркетингового аудиту. Пропонується авторське бачення ролі маркетингового аудиту у процесі підвищення конкурентоспроможності підприємства.
Рассматривается сущность маркетингового аудита и предлагается авторская трактовка этого понятия. Кроме этого было изучено подходы к определению компонентов структуры маркетингового аудита и на основе проанализированного материала предложено собственные составляющие процесса маркетингового аудита. Предлагается авторское видение роли маркетингового аудита в процессе повышения конкурентоспособности предприятия.
It was considered the essence of marketing audit and proposed author’s interpretation of the concept. Also was studied the approaches to defining components of the structure of marketing audit and on the base of the analyzed material it was proposed components of marketing audit. It was proposed author’s vision of the role of marketing audit in the increase of competitiveness.
 
Date 2016-11-22T11:06:27Z
2016-11-22T11:06:27Z
2016
 
Type Other
 
Identifier Андрєєва Н. М. Маркетинговий аудит як підгрунтя забезпечення конкурентоспроможності сучасних підприємства в умовах глобалізації / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Економіка і менеджмент: сучасні трансформації в епоху глобалізації: матеріали міжнародна науково-практична конференція (м. Клайпеда (Литва), 29 січня 2016 року). – 2016. – С. 194-198.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5394
 
Language uk