Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників
Маркетинговый аудит и институциональное обеспечение в системе продвижения органической продукции украинских товаропроизводителей Marketing audit and institutional support of the promotion system of organic products of Ukrainian producers |
|
Creator |
Андрєєва, Н.М.
Зіньковська, Д.В. Андреева, Н.Н. Зиньковская, Д.В. Andryeyevа, N. Zinkovska, D. |
|
Subject |
маркетинговий аудит
конкурентоспроможність органічна продукція експорт ЄС маркетинговый аудит конкурентоспособность органическая продукция экспорт ЕС marketing audit competitiveness organic products the export EU |
|
Description |
Сучасна економіка характеризується посиленням ролі у виробництві процесів інформатизації та соціалізації, а також екологізації. Особливо сильний вплив на споживачів, а відповідно й на ринок, має екологізація, яка відображається у збільшенні інтересу до органічної продукції та її споживання. Авторами визначенно основні напрямки просування органічної продукції українських товаровиробників. Вивчено маркетингові інструменти, які можуть забезпечити утримання вигідних конкурентних позицій на міжнародних ринках, а також окреслено основні інституційні засади, необхідні для підтримання експорту товарів вітчизняних виробників та зайняття цього сегменту на європейському ринку.
Современная экономика характеризуется усилением роли в производстве процессов информатизации и социализации, а также экологизации. Особенно сильное влияние на потребителей, а соответственно и на рынок, имеет экологизация, которая отображается в увеличении интереса к органической продукции и ее потребления. Авторами определено основные направления продвижения органической продукции украинских товаропроизводителей. Изучено маркетинговые инструменты, которые могут обеспечить удержание выгодных конкурентных позиций на международных рынках, а также определение основных институциональные основы, необходимые для поддержки экспорта товаров отечественных производителей и занятия этого сегмента на европейском рынке. The modern economy is characterized by growing of role in the production processes of information and socialization and greening. Particularly strong influence to consumers and to the market has greening, which is reflected in increasing interest to organic products and it’s consume. Authors determined the main areas of promotion of organic products of Ukrainian producers. It was studied marketing tools that can provide maintenance of favorable competitive position in international markets, and was determined the main institutional bases which needed to maintain exports of goods of domestic producers and conquest of this segment of the European market. |
|
Date |
2016-11-22T11:20:38Z
2016-11-22T11:20:38Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Андрєєва Н. М Маркетинговий аудит та інституційне забезпечення у системі просування органічної продукції українських товаровиробників / Н. М. Андрєєва, Д. В. Зіньковська // Органічне виробництво і продовольча безпека. – Житомир: Видавець О. О. Євенок, 2016. – С. 347-352.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5396 |
|
Language |
uk
|
|