Запис Детальніше

Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємства
Необходимость применения маркетингового аудита в деятельности предприятия
The necessity of using marketing audit in company’s activity
 
Creator Зіньковська, Д.В.
Зиньковская, Д.В.
Zinkovska, D.
 
Subject маркетинговий аудит
завдання маркетингового аудиту
маркетинг
маркетинговый аудит
задачи маркетингового аудита
маркетинг
marketing audit
tasks of marketing audit
marketing
 
Description Автором було визначено основні завдання маркетингового аудиту, а також окреслено його роль в удосконаленні діяльності підприємства.
Автором были определены основные задачи маркетингового аудита, а также обозначена его роль в совершенствовании деятельности предприятия.
The author defined the main tasks of the marketing audit and outlined its role in the improvement of the company’s activity.
 
Date 2016-11-22T11:41:17Z
2016-11-22T11:41:17Z
2016
 
Type Other
 
Identifier Зіньковська Д. В. Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємства / Д. В. Зіньковська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXІV міжнародної науково-практичної конференції (18-20 травня 2016 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – Ч. 3. – С. 155.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5401
 
Language uk
 
Publisher НТУ «ХПІ»