Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємства
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємства
Необходимость применения маркетингового аудита в деятельности предприятия The necessity of using marketing audit in company’s activity |
|
Creator |
Зіньковська, Д.В.
Зиньковская, Д.В. Zinkovska, D. |
|
Subject |
маркетинговий аудит
завдання маркетингового аудиту маркетинг маркетинговый аудит задачи маркетингового аудита маркетинг marketing audit tasks of marketing audit marketing |
|
Description |
Автором було визначено основні завдання маркетингового аудиту, а також окреслено його роль в удосконаленні діяльності підприємства.
Автором были определены основные задачи маркетингового аудита, а также обозначена его роль в совершенствовании деятельности предприятия. The author defined the main tasks of the marketing audit and outlined its role in the improvement of the company’s activity. |
|
Date |
2016-11-22T11:41:17Z
2016-11-22T11:41:17Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Зіньковська Д. В. Необхідність застосування маркетингового аудиту в діяльності підприємства / Д. В. Зіньковська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я: тези доповідей ХXІV міжнародної науково-практичної конференції (18-20 травня 2016 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – Ч. 3. – С. 155.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5401 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ «ХПІ»
|
|