Маркетингова підтримка розвитку підприємств у транспортно-логістичному кластері
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетингова підтримка розвитку підприємств у транспортно-логістичному кластері
Маркетинговая поддержка развития предприятий в транспортно-логистическом кластере Marketing support of enterprises development in transport and logistics cluster |
|
Creator |
Попова, Н.В.
Попова, Н.В. Popova, N. |
|
Subject |
маркетингова підтримка
маркетинг взаємодії маркетинг довіри маркетинг стейкхолдерів транспортно-логістичний кластер VUCA-світ маркетинговая поддержка маркетинг взаимодействия маркетинг доверия маркетинг стейкхолдеров транспортно-логистический кластер VUCA-мир marketing support relationship marketing trust marketing stakeholder marketing transport and logistics cluster VUCA-world |
|
Description |
У статті визначено поняття «маркетингова підтримка». Запропоновано розглядати маркетингову підтримку розвитку підприємств у транспортно-логістичному кластері в поєднанні таких аспектів, як підтримка регіонів розміщення кластеру, кластерного утворення та підприємств, що входять до нього. Представлено результати дослідження підприємств транспортно-логістичної системи відносно застосування маркетингових концепцій для підтримки свого розвитку. Визначено особливості застосування маркетингу взаємодії у кластері, запропоновано алгоритм його впровадження, принципи функціонування у кластері, а також механізми взаємодії. Запропоновано розглядати концепцію маркетингу взаємодії як основи для розвитку маркетингу довіри та маркетингу стейкхолдерів, які сприятимуть стійкому розвитку підприємств в умовах VUCA-світу.
В статье определено понятие «маркетинговая поддержка». Предложено рассматривать маркетинговую поддержку развития предприятий в транспортно-логистическом кластере как сочетание таких аспектов, как поддержка регионов размещения кластера, кластерного образования и предприятий, входящих в него. Представлены результаты исследования предприятий транспортно-логистической системы относительно применения маркетинговых концепций для поддержки своего развития. Определены особенности применения маркетинга взаимодействия в кластере, предложен алгоритм его внедрения, принципы функционирования в кластере, а также механизмы взаимодействия. Предложено рассматривать концепцию маркетинга взаимодействия как основу для развития маркетинга доверия и маркетинга стейкхолдеров, которые будут способствовать устойчивому развитию предприятий в условиях VUCA-мира. The article defines the concept of «marketing support». It is offered to consider marketing support of enterprises in the transport and logistics cluster together with such issues as support of cluster allocation regions, cluster and enterprises formation within such region. The research results of the transport and logistics system enterprises regarding the application of marketing concepts for their development support are presented. The features of relationship marketing application in the cluster are identified, the algorithm of its implementation, principles of functioning in the cluster, and also the mechanisms of interaction are defied. It is offered to consider the relationship marketing concept as a basis for trust marketing development and stakeholder marketing that will contribute to the sustainable development of enterprises in the VUCA-world. |
|
Date |
2016-11-23T13:10:02Z
2016-11-23T13:10:02Z 2015 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Маркетингова підтримка розвитку підприємств у транспортно-логістичному кластері / Н. В. Попова // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2015. – № 58 (3). – С. 187–197.– ISSN 2313-4569.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5421 |
|
Language |
uk
|
|