Запис Детальніше

Туристичні кластери в оздоровчому туризмі Одеської області

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Туристичні кластери в оздоровчому туризмі Одеської області
Туристические кластеры в оздоровительном туризме Одесской области
Tourism clusters in wellness tourism in Odessa region
 
Creator Михайлюк, О.Л.
Михайлюк, Е.Л.
Mykhailiuk, O.
 
Subject туризм
кластери
туристичні кластери
ситуаційні кластери
туристичний бізнес
туризм
кластер
туристические кластеры
ситуационные кластеры
туристический бизнес
tourism
cluster
tourism cluster
the situational cluster
tourist business
 
Description У статті висвітлюються питання розвитку оздоровчого туризму в Одеській області. Аналізуються види кластерів, які можуть утворюватися ситуаційно або в залежності від мети підприємницької діяльності. Наводяться позитивні приклади створення туристичної картки гостя області. Аналізуються варіанти привабливості такого маркетингового заходу як «Одеса за півціни», до якого фактично входять різні підприємницькі структури і таким чином створюють кластер. Підприємства туристичного бізнесу, об'єднавшись в туристичний кластер у межах регіону, отримують змогу ефективніше відстоювати свої інтереси на рівні місцевих органів влади, а також брати участь у великих інвестиційних програмах. Важливими аспектами є розроблення і вдосконалення законодавчої бази організації туристичних кластерів в Україні, становлення системи навчання і підготовки фахівців зі створення і запровадження кластерної моделі у сфері туризму з урахуванням потреб і перспектив розвитку регіонів.
В статье освещаются вопросы развития оздоровительного туризма в Одесской области. Анализируются виды кластеров, которые могут образовываться ситуационно или в зависимости от цели предпринимательской деятельности. Приводятся положительные примеры создания туристической карты гостя области. Анализируются варианты привлекательности такого маркетингового хода, как «Одесса за полцены», в который фактически входят различные предпринимательские структуры и таким образом создают кластер. Предприятия туристического бизнеса, объединившись в туристический кластер в пределах региона, получают возможность эффективнее отстаивать свои интересы на уровне местных органов власти, а также принимать участие в крупных инвестиционных программах. Важным аспектом является разработка и совершенствование законодательной базы организации туристических кластеров в Украине, становление системы обучения и подготовки специалистов по созданию и внедрению кластерной модели в сфере туризма с учетом потребностей и перспектив развития регионов.
The article highlights the issues of development of health tourism in the Odessa region. Analyzes the types of clusters that can be formed or situational depending on the business purpose. Given the positive examples of creating a tourist card region. Examines ways of attraction of such marketing events as "Odessa at half price", which actually includes a variety of business structures and thus create the cluster. Enterprises of tourist business, United in the tourism cluster within the region, get an opportunity to defend their interests at the level of local authorities, and also to participate in large investment programs. Important aspects are the development and improvement of the legislative base of the organization of tourism in Ukraine, establishment of the system of education and training in the creation and implementation of the cluster model in the field of tourism taking into account the needs and perspectives of regional development.
 
Date 2016-12-09T11:25:49Z
2016-12-09T11:25:49Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Михайлюк О. Л. Туристичні кластери в оздоровчому туризмі Одеської області / О. Л. Михайлюк // Науковий вісник Одеського національного економічного університету. Всеукраїнська асоціація молодих науковців. – Науки: економіка, політологія, історія. – 2016. – № 8 (240). – С. 92-106.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5476
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет