Запис Детальніше

Професійна усталеність як педагогічна проблема в аспекті підготовки майбутніх менеджерів організацій до професійної управлінської діяльності

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Професійна усталеність як педагогічна проблема в аспекті підготовки майбутніх менеджерів організацій до професійної управлінської діяльності
Профессиональная устойчивость как педагогическая проблема в аспекте подготовки будущих менеджеров организаций к профессиональной управленческой деятельности
Professional steadiness as a pedagogical problem in the professional training of future managers
 
Creator Галашова, О.Г.
Галашова, Е.Г.
Galashova, O.
 
Subject менеджер
усталеність
професійні властивості
управлінська діяльність
ефективність
активність
самореалізація
самоорганізація
менеджер
устойчивость
профессиональные качества
управленческая деятельность
эффективность
активность
самореализация
самоорганизация
manager
steadiness
professional qualities
management
effectiveness
activity
self-realization
self-discipline
 
Description У статті представлено аналіз наукових педагогічних та психологічних досліджень з підготовки менеджерів комерційних організацій до професійної діяльності в умовах невизначеності ринкових відносин. Особлива увага приділяється проблемі усталеності як властивості, що забезпечує збалансованість стосунків будь-якої системи з довколишнім середовищем. Виявлено доцільність формування професійної усталеності майбутніх менеджерів організацій як інтегративної сукупності спеціальних властивостей та умінь особистості, необхідних для ефективного та стабільного виконання управлінської діяльності.
В статье представлен анализ научных педагогических и психологических исследований по вопросу подготовки менеджеров коммерческих организаций к профессиональной деятельности в условиях неопределённости рыночных отношений. Особое внимание уделяется проблеме устойчивости как качеству, которое обеспечивает сбалансированность отношений любой системы с окружающей средой. Выделена целесообразность формирования профессиональной устойчивости будущих менеджеров организаций как интегральной совокупности специальных качеств и умений личности, необходимых для эффективного и стабильного выполнения управленческой деятельности.
The article analyzes pedagogical and psychological studies of managers’ professional training. Ambiguity of working environment sets special requirements for managerial skills and qualities necessary for accepting challenges and reaching organizational goals under constantly changing and stressful conditions. A number of studies demonstrate that ability to contribute to the company’s success is predetermined by a combination of competitive managerial qualities, organizational and interpersonal skills, analytical abilities, good academic background, relevant work experience, strong will, persistence and developed intelligence. Emotional stability still remains an important problem. Stress caused by working under constant pressure can become a serious obstacle to productivity and success. Psychological and stress hardiness is immensely important for managers when the effectiveness of their performance is concerned. That’s why the problem of steadiness becomes the universal quality of any system securing balanced relations with the environment, and the survival and progress of the system in that environment is given special attention. As a result the professional steadiness appears to be an influential integral quality which compiles most important professional qualities and personal ability to resist challenges that determines sustainability in the fulfillment of managerial tasks. Being very significant for professional training of future managers the problem needs further research.
 
Date 2016-12-23T12:43:08Z
2016-12-23T12:43:08Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Галашова О. Г. Професійна усталеність як педагогічна проблема в аспекті підготовки майбутніх менеджерів організацій до професійної управлінської діяльності / О. Г. Галашова // Витоки педагогічної майстерності: збірник наукових праць. Серія «Педагогічні науки». – Полтава : ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2016. – Вип. 17. – С. 58-64.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5503
 
Language uk