Запис Детальніше

HR-бренд: сутність та стан в Україні

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title HR-бренд: сутність та стан в Україні
HR-бренд: сущность и состояние в Украине
HR-brand: essence and state in Ukraine
 
Creator Сорока, О.В.
Красовська, К.В.
Сорока, А.В.
Красовская, Е.В.
Soroka, A.
Krasouskaya, E.
 
Subject HR-бренд
бренд роботодавця
імідж роботодавця
привабливість роботодавця
HR-брендинг
HR-бренд
бренд работодателя
имидж работодателя
привлекательность работодателя
HR-брендинг
HR-brand
employer brand
employer image
employer attractiveness
HRbranding
 
Description Мета статті полягає в уточненні сутності HR-бренду, аналізі стану HR-бренду на українському ринку праці, а також в відображенні методів оцінки вартості бренду компанії. У статті проаналізовано поняття «бренд компанії як роботодавці» та «імідж компанії як роботодавці». Даний аналіз дозволяє сформувати достатньо повне розуміння поняття «бренд роботодавця», яке є відносно новим для українського наукового середовища. В статті виділено види, цілі та інструменти HR-брендингу а також схематично показано їх взаємозалежність. Схематично відображено систему взаємозв’язків між брендом та його цілями. В статті відображено та проаналізовано сукупність факторів, що впливають на формування цілісного образу компанії-роботодавця. Приведені та проаналізовані результати всеукраїнського дослідження «Найпривабливіші роботодавці України 2015». Відображено думку студентів та професіоналів щодо роботодавців, представлених на українському ринку праці. Вказано основні якості привабливого роботодавця. Виявлено очікування студентів відносно роботодавців. Вказано складові успішного HR-бренду та розглянуто сучасні методи оцінки вартості бренду компанії.
Цель статьи заключается в уточнении сущности HR-бренда, анализе состояния HR-бренда на украинском рынке, а также в отражении методов оценки стоимости бренда компании. В статье проанализированы понятия «бренд компании как работодатели» и «имидж компании как работодатели». Данный анализ позволяет сформировать достаточно полное понимание понятия «бренд работодателя», которое является относительно новым для украинской научной среды. В статье выделены виды, цели и инструменты HR-брендинга и схематично показана их взаимозависимость. Схематично отражена система взаимосвязей между брендом и его целями. В статье отражена и проанализирована совокупность факторов, влияющих на формирование целостного образа компании-работодателя. Приведены и проанализированы результаты всеукраинского исследования «Самые привлекательные работодатели Украины 2015». Отражено мнение студентов и профессионалов относительно работодателей, представленных на украинском рынке труда. Указаны основные качества привлекательного работодателя. Выявлены ожидания студентов относительно работодателей. Указаны составляющие успешного HR-бренда и рассмотрены современные методы оценки стоимости бренда компании.
The purpose of the article is to clarify the nature of HR-brand, the analysis of HR-brand status on the Ukrainian labor market, as well as reflection of methods of a company’s brand valuation. The article analyzes the concepts of "company’s brand as employers" and "company's image as employers". This analysis allows to generate complete understanding of the term "employer’s brand", which is relatively new to the Ukrainian scientific community. The article highlights species, goals and tools of HR-branding and schematically showns their interdependence. A system of interdependences between the brand and its objectives is schematically reflected. The article describes and analyzes a set of factors that influences the formation of a holistic way of an employer company. The results of the nationwide survey "Most attractive employers in Ukraine 2015" are shown and analyzed. Opinion of students and professionals on employers, represented on the Ukrainian labor market, is reflected. The key qualities of an attractive employer are specified. Expectations of students regarding employers are revealed. The components of successful HR-brand are specified and modern methods of a company’s brand valuation are considered.
 
Date 2017-01-03T08:27:10Z
2017-01-03T08:27:10Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Сорока О. В. HR-бренд: сутність та стан в Україні / О. В. Сорока, К. В. Красовська // Економіка і організація управління. – 2016. – №3 (23). – С. 293-301.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5517
 
Language uk