Запис Детальніше

Стратегія циклічної диверсифікації як інструмент підвищення ефективності збутової діяльності агропідприємств

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегія циклічної диверсифікації як інструмент підвищення ефективності збутової діяльності агропідприємств
Стратегия циклической диверсификации как инструмент повышения эффективности сбытовой деятельности агропредприятий
Strategy of cyclic diversification as an instrument of increasing efficiency in sales activity of agriculture enterprises
 
Creator Богачик, П.П.
Богачик, П.П.
Bohachyk, P.
 
Subject стратегія у збутовій діяльності
диверсифікація
ефективність
збутова діяльність
сільськогосподарські підприємства
експорт
реінвестування
стратегия в сбытовой деятельности
диверсификация
эффективность
сбытовая деятельность
сельскохозяйственные предприятия
экспорт
реинвестирование
strategy in sales activities
diversification
efficiency
sales activities
agricultural enterprises
export
reinvestment
 
Description У статті розраховано розмір доходів при купівлі-продажі сільськогосподарської продукції за різними каналами реалізації з метою підвищення ефективності комерційної діяльності агропідприємств в Україні, а також розмір економічного ефекту при проведенні експортних поставок. Проведено розрахунки та обґрунтовано ефективність використання власних потужностей для переробки сільськогосподарської продукції підприємствами та розміру втраченого доходу через відсутність повного економічного циклу «виробництво-переробка-реалізація» у агропідприємств. На основі розрахунків було визначено найбільш перспективні сільськогосподарські продукти для реалізації на внутрішньому та зовнішньому ринках. Запропоновано основні етапи стратегії циклічної диверсифікації з метою підвищення ефективності збутової діяльності сільськогосподарських підприємств.
В статье рассчитан размер доходов при купле-продаже сельскохозяйственной продукции по различным каналам реализации с целью повышения эффективности коммерческой деятельности агропредприятий в Украине, а также размер экономического эффекта при проведении экспортных поставок. Проведены расчеты и обоснована эффективность использования собственных мощностей для переработки сельскохозяйственной продукции предприятиями и размера утраченного дохода из-за отсутствия полного экономического цикла «производство-переработка-реализация» у агропредприятий. На основе расчетов были определены наиболее перспективные сельскохозяйственные продукты для реализации на внутреннем и внешнем рынках. Предложены основные этапы стратегии циклической диверсификации с целью повышения эффективности сбытовой деятельности сельскохозяйственных предприятий.
With a view to increase the efficiency of business activity of agricultural enterprises in Ukraine the size of the revenues from buying and selling of agricultural products through different market channels was calculated. Besides, the author calculates the size of the economic effect from export deliveries. The effectiveness of the use of its own facilities for the processing of agricultural products by the enterprises was proved and the size of lost profit due to the absence of complete economic cycle of «production-processing-sale» in agricultural enterprises was calculated. On the basis of these calculations the most perspective products for sales on the domestic and foreign markets were identified. The main stages of cyclic diversification strategy aimed to increase the efficiency in sales activity of agricultural enterprises are proposed.
 
Date 2017-01-11T11:15:58Z
2017-01-11T11:15:58Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Стратегія циклічної диверсифікації як інструмент підвищення ефективності збутової діяльності агропідприємств / П. П. Богачик // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2016. – № 60 (1). – С. 110-117.– ISSN 2313-4569.
2313-4569
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5532
 
Language uk