PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу
PR мероприятия как элемент маркетинговых коммуникаций высшего учебного заведения PR-events as an element of marketing communications of a higher education institution |
|
Creator |
Литовченко, І.Л.
Жарська, І.О. Литовченко, И.Л. Жарская, И.А. Lytovchenko, I. Zharska, I. |
|
Subject |
маркетинг
освітні послуги PR-заходи маркетинг образовательные услуги PR-мероприятия marketing educational services PR-events |
|
Description |
В умовах загострення ринкової конкуренції зростає потреба підприємств та організацій у кваліфікованих фахівцях-маркетологах. Відповідно постає необхідність популяризації спеціальності «Маркетинг». З метою залучення абітурієнтів та надання студентам практичних навичок кафедрою маркетингу Одеського національного економічного університету раз на два роки проводиться Міжнародний конкурс для студентів і школярів «Реклама-фест». У статті запропоновано основні методичні положення щодо організації процесу проведення PR-заходу та визначено його значення для формування відповідних компетенцій та навичок у студентів. Наведено результати оцінки ефективності проведення PR-заходу.
В условиях обострения рыночной конкуренции возрастает потребность предприятий и организаций в квалифицированных специалистах-маркетологах. Соответственно возникает необходимость популяризации специальности «Маркетинг». С целью привлечения абитуриентов и предоставления студентам практических навыков кафедрой маркетинга Одесского национального экономического университета раз в два года проводится Международный конкурс для студентов и школьников «Реклама-фест». В статье предложены основные методические положения по организации процесса проведения PR-мероприятия и определено его значение для формирования соответствующих компетенций и навыков у студентов. Приведены результаты оценки эффективности проведения PR-мероприятия. Under the conditions of strengthening competition in the market, the need of companies and organizations in qualified marketing professionals is increasing. Accordingly there arises a need to popularize “Marketing” profession. In order to attract enrolees and provide students with practical skills, the Department of Marketing of Odessa National University of Economics hosts the “Advertisingfest” International Competition for students and schoolchildren every two years. In the article the basic methodological principles of organization of the process of PR-activity have been suggested, and its significance for the formation of relevant competencies and skills of students in the field of marketing has been defined. The results of the effectiveness evaluation of PR-events have been presented. |
|
Date |
2017-01-12T08:37:15Z
2017-01-12T08:37:15Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Литовченко І. Л. PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу / І. Л. Литовченко, І. О. Жарська // Економіст. – 2016. –№11. – С. 19-25.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5538 |
|
Language |
uk
|
|