Запис Детальніше

Малый бизнес в сфере туризма и гостеприимства как фактор социального предпринимательства

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Малый бизнес в сфере туризма и гостеприимства как фактор социального предпринимательства
Малий бізнес в сфері туризму і гостинності як фактор соціального підприємництва
Small business of tourism and hospitality in the context of the social entrepreneurship development
 
Creator Нездойминов, С.Г.
Шикина, О.В.
Нездоймінов, С.Г.
Шикіна, О.В.
Nezdoyminov, S.
Shykina, O.
 
Subject социальное предпринимательство
малый бизнес
сфера гостеприимства
туризм
рынок гостиничных услуг
факторы внешней среды
конкуренция
соціальне підприємництво
малий бізнес
сфера гостинності
туризм
ринок готельних послуг
фактори зовнішнього середовища
конкуренція
social entrepreneurship
small business
the hospitality
tourism
hotel services market
environmental factors
competition
 
Description Тезисы посвящены решению проблем активизации развития малого бизнеса в сфере гостиничных услуг. Раскрыта сущность социального предпринимательства как формы ведения семейного и малого бизнеса, его роль в создание новых рабочих мест. Проанализированы факторы, которые влияют на принятие решения предпринимателем о вхождении в малый гостиничный бизнес. Выделены факторы роста конкурентоспособности малого бизнеса в сфере гостеприимства. Определены основные проблемы малых гостиниц в их взаимоотношениях с государственными органами.
Тези присвячено вирішенню проблем активізації розвитку малого бізнесу в сфері готельних послуг. Розкрито сутність соціального підприємництва як форми ведення сімейного і малого бізнесу, його роль у створення нових робочих місць. Проаналізовано фактори, які впливають на прийняття рішення підприємцем про входження в малий готельний бізнес. Виділено чинники зростання конкурентоспроможності малого бізнесу в сфері гостинності. Визначено основні проблеми малих готелів в їхніх взаєминах з державними органами.
This paper is devoted to the solving of the problems of activization of small business development in the field of hotel services. The essence of social entrepreneurship as a form of family and small business is revealed; its role in the creation of new jobs is shown. The factors that influence the decision of the entrepreneur to start a small hotel business are analyzed. The factors that increase the competitiveness of small businesses in the hospitality industry are marked. The main problems of small hotels in their relations with public authorities are given.
 
Date 2017-01-24T12:13:22Z
2017-01-24T12:13:22Z
2016
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5563
 
Language ru