Запис Детальніше

Організація маркетингової діяльності на ПАТ "Одескабель"

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Організація маркетингової діяльності на ПАТ "Одескабель"
Организация маркетинговой деятельности на ПАО "Одескабель"
The organization of marketing activities at PJSC "Odeskabel"
 
Creator Стефанець, К.П.
 
Subject маркетингова діяльність
підприємство
кабельна продукція
маркетинговая деятельность
предприятие
кабельная продукція
marketing activities
enterprise
cable industry
 
Description Науковий керівник: Кузнєцов А. М.
Метою дипломної роботи є аналіз особливостей організації маркетингової діяльності підприємства та розробка заходів з її вдосконалення. Для реалізації поставленої мети потрібно вирішити наступні завдання: визначити поняття, цілі та задачі маркетингової діяльності; проаналізувати методику планування маркетингової діяльності; проаналізувати процес формування маркетингової діяльності на підприємстві; проаналізувати фактори, що впливають на маркетингову діяльність на ПАТ «Одескабель»; визначити найперспективніші напрямки для вдосконалення маркетингової діяльності на ПАТ «Одескабель»; виявити фактори, що впливають на успіх маркетингової діяльності; оцінити вплив факторів на маркетингову діяльність на ПАТ «Одескабель»; оцінити економічну ефективність запропонованих заходів для ПАТ «Одескабель».
Целью дипломной работы является анализ особенностей организации маркетинговой деятельности предприятия и разработка мероприятий по ее совершенствованию. Для реализации поставленной цели нужно решить следующие задачи: определить понятие, цели и задачи маркетинговой деятельности; проанализировать методику планирования маркетинговой деятельности; проанализировать процесс формирования маркетинговой деятельности на предприятии; проанализировать факторы, влияющие на маркетинговую деятельность на ПАО «Одескабель»; определить наиболее перспективные направления для совершенствования маркетинговой деятельности на ПАО «Одескабель»; выявить факторы, влияющие на успех маркетинговой деятельности; оценить влияние факторов на маркетинговую деятельность на ПАО «Одескабель»; оценить экономическую эффективность предложенных мероприятий для ПАО «Одескабель».
The aim of the thesis is the analysis of features of organization of marketing activity of the enterprise and the development of measures for its improvement. To achieve this goal you need to achieve the following objectives: to define the concept, goals and objectives of marketing activities; to perform a method of planning the marketing activities; to perform the process of formation of marketing activity on the enterprise; to analyse the factors influencing the marketing activities at PJSC "Odeskabel"; to identify the most promising areas for improvement of the marketing activities at PJSC "Odeskabel"; to identify factors that affect the success of marketing activities; to assess the influence of factors on marketing activity in PSC "Odeskabel"; to assess the economic efficiency of the proposed events for the PJSC "Odeskabel".
 
Date 2017-01-26T13:20:20Z
2017-01-26T13:20:20Z
2015
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5575
 
Language uk