Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій
Маркетинг в социальных сетях как элемент интегрированных маркетинговых коммуникаций Social media marketing as element of integrated marketing communications |
|
Creator |
Шкурупська, І.О.
Шкурупская, И.А. Shkurupska, I. |
|
Subject |
інтегровані маркетингові комунікації
синергетичний ефект соціальні мережі интегрированные маркетинговые коммуникации синергетический эффект социальные сети integrated marketing communications synergetic effect social media |
|
Description |
У тезах показана інтерактивна роль соціальних мереж, які фірма використовує в рамках комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій, досягаючи синергетичного ефекту у реальному та віртуальному середовищі.
В тезисах показана интерактивная роль социальных сетей, которые фирма использует в рамках комплекса интегрированных маркетинговых коммуникаций, достигая синергетический эффект в реальном и виртуальном пространстве. In theses the interactive role of social media was shown, which the company uses as part of complex integrated marketing communications, achieving synergistic effects in real and virtual environments. |
|
Date |
2017-03-10T09:24:27Z
2017-03-10T09:24:27Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Шкурупська І. О. Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій / І. О. Шкурупська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоровя: тези доповідей ХХІV міжн. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18-20 травня 2016 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – Ч. 3. – С. 347.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5624 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
НТУ «ХПІ»
|
|