Запис Детальніше

Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій
Маркетинг в социальных сетях как элемент интегрированных маркетинговых коммуникаций
Social media marketing as element of integrated marketing communications
 
Creator Шкурупська, І.О.
Шкурупская, И.А.
Shkurupska, I.
 
Subject інтегровані маркетингові комунікації
синергетичний ефект
соціальні мережі
интегрированные маркетинговые коммуникации
синергетический эффект
социальные сети
integrated marketing communications
synergetic effect
social media
 
Description У тезах показана інтерактивна роль соціальних мереж, які фірма використовує в рамках комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій, досягаючи синергетичного ефекту у реальному та віртуальному середовищі.
В тезисах показана интерактивная роль социальных сетей, которые фирма использует в рамках комплекса интегрированных маркетинговых коммуникаций, достигая синергетический эффект в реальном и виртуальном пространстве.
In theses the interactive role of social media was shown, which the company uses as part of complex integrated marketing communications, achieving synergistic effects in real and virtual environments.
 
Date 2017-03-10T09:24:27Z
2017-03-10T09:24:27Z
2016
 
Type Other
 
Identifier Шкурупська І. О. Маркетинг у соціальних мережах як елемент інтегрованих маркетингових комунікацій / І. О. Шкурупська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоровя: тези доповідей ХХІV міжн. наук.-практ. конф. (м. Харків, 18-20 травня 2016 р.). – Харків: НТУ «ХПІ», 2016. – Ч. 3. – С. 347.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5624
 
Language uk
 
Publisher НТУ «ХПІ»