Товарознавча експертиза здобних хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Товарознавча експертиза здобних хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів
Товароведческая экспертиза сдобных хлебобулочных изделий из замороженных полуфабрикатов Expertise: commodity butter bakery products of frozen semi-finished products |
|
Creator |
Демченко, В.А.
|
|
Subject |
хлібобулочні вироби
заморожені напівфабрикати здоба товарознавча експертиза хлебобулочные изделия замороженные полуфабрикаты сдоба товароведческая экспертиза bakery products frozen foods baking merchandising expertise |
|
Description |
Керівник канд. техн. наук, доцент Кунділовська Т. А.
Метою дослідження є експертне оцінювання споживних властивостей здобних хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів і обґрунтування конкурентних переваг при їх просуванні на ринку. Для досягнення мети роботи необхідно вирішити такі завдання: визначити особливості класифікації та асортименту здобних хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів; дослідити теоретичні та практичні засади формування ринку здобних хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів; проаналізувати вимоги нормативної документації до якості здобних хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів; обґрунтувати порядок проведення експертизи здобних хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів; провести порівняльний аналіз маркування досліджуваних зразків здобних хлібобулочних виробів; провести порівняльний органолептичний, фізико-хімічний та мікробіологічний аналіз здобних хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів з виробами, виготовленими традиційним методом; обґрунтувати переваги споживних властивостей здобних хлібобулочних виробів із заморожених напівфабрикатів за допомогою складання матриці SWOT-аналізу. Целью исследования является экспертная оценка потребительских свойств сдобных хлебобулочных изделий из замороженных полуфабрикатов и обоснования конкурентных преимуществ при их продвижении на рынке. Для достижения цели работы необходимо решить следующие задачи: определить особенности классификации и ассортимента сдобных хлебобулочных изделий из замороженных полуфабрикатов; исследовать теоретические и практические основы формирования рынка сдобных хлебобулочных изделий из замороженных полуфабрикатов; проанализировать требования нормативной документации к качеству сдобных хлебобулочных изделий из замороженных полуфабрикатов; обосновать порядок проведения экспертизы сдобных хлебобулочных изделий из замороженных полуфабрикатов; провести сравнительный анализ маркировки исследуемых образцов сдобных хлебобулочных изделий; провести сравнительный органолептический, физико-химический и микробиологический анализ сдобных хлебобулочных изделий из замороженных полуфабрикатов с изделиями, изготовленными традиционным методом; обосновать преимущества потребительских свойств сдобных хлебобулочных изделий из замороженных полуфабрикатов с помощью составления матрицы SWOT-анализа. The aim of the study is expert evaluation of consumer properties of sweet bakery products of frozen semi-finished products and the substantiation of competitive advantages in their market. To achieve the goal, you must decide the following tasks: to define the features of the classification and of the range of sweet bakery products of frozen semi-finished products; explore the theoretical and practical foundations of the formation of the butter market bakery products of frozen semi-finished products; to perform the requirements of normative documents to quality of sweet bakery products of frozen semi-finished products; to justify the order of examination of sweet bakery products of frozen semi-finished products; carry out a comparative analysis of marking samples rich bakery products; to conduct a comparative organoleptic, physico-chemical and microbiological analysis of butter bakery products of frozen semi-finished products made by traditional method; to justify the benefits of consumer properties of sweet bakery products of frozen semi-finished products with the help of the matrix of the SWOT analysis. |
|
Date |
2017-03-16T13:26:38Z
2017-03-16T13:26:38Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5643
|
|
Language |
uk
|
|