Разработка стратегии повышения конкурентоспособности гостиницы на основе коммуникационной политики маркетинга
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Разработка стратегии повышения конкурентоспособности гостиницы на основе коммуникационной политики маркетинга
Розробка стратегії підвищення конкурентоспроможності готелю на засадах комунікаційної політики маркетингу Development of strategy of increase of competitiveness of the hotel based on the communication policy of marketing |
|
Creator |
Агеєва, Г.В.
|
|
Subject |
маркетинговая деятельность
гостиничный бизнес маркетингова діяльність готельний бізнес marketing activities hospitality |
|
Description |
Керівник: завідуючий кафедрою, к.е.н., професор Герасименко Віктор Григорович
Для достижения главной цели выделены следующие задачи: определить теоретические основы организации коммуникационного маркетинга в гостинице; провести анализ особенностей маркетинговой деятельности гостиницы на примере «Premier Geneva Hotel», в частности исследовать внешнюю и внутреннюю среду маркетинга гостиницы, а также проанализировать комплекс маркетинга гостиницы; разработать и охарактеризовать мероприятия коммуникационного маркетинга с целью обеспечения повышения конкурентоспособности гостиницы «Premier Geneva Hotel». Для досягнення головної мети виділено наступні завдання: визначити теоретичні основи організації комунікаційного маркетингу в готелі;провести аналіз особливостей маркетингової діяльності готелю на прикладі «Premier Geneva Hotel», зокрема досліджувати зовнішнє та внутрішнє середовище маркетингу готелю, а також проаналізувати комплекс маркетингу готелю;розробити та охарактеризувати заходи комунікаційного маркетингу з метою забезпечення підвищення конкурентоспроможності готелю «Premier Geneva Hotel». To achieve the main goal allocated the following tasks: determine the theoretical bases of organization of marketing communications; to analyze the peculiarities of marketing activity of the hotel on the example of "Premier Geneva Hotel", in particular to explore the external and internal environment of the marketing of the hotel, and to analyze the marketing mix of the hotel;to develop and characterize events communications marketing to ensure the competitiveness of the hotel "Premier Geneva Hotel". |
|
Date |
2017-03-17T09:44:35Z
2017-03-17T09:44:35Z 2016 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5651
|
|
Language |
ru
|
|