Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів
Влияние профессионального обучения на формирование стиля мышления студентов Influence of vocational training on forming the students` thinking style |
|
Creator |
Бадюл, Л.М.
Бадюл, Л.Н. Badyul, L. |
|
Subject |
професійне мислення
індивідуальний стиль мислення студенти-економісти студенти-психологи профессиональное мышление индивидуальный стиль мышления студенты-экономисты студенты-психологи professional thinking individual thinking style students-economists students-psychologists |
|
Description |
У статті проводиться аналіз поняття «професійне мислення», розкриваються особливості професійного мислення студентів-психологів та студентів-економістів. Автори також проводять порівняльний аналіз особливостей індивідуального стилю мислення студентів вищезазначених спеціальностей першого та п’ятого років навчання. Аналіз одержаних експериментальних даних, що наводиться у статті, показав: студенти першого року навчання (і психологи, і економісти) більш схильні до інтуїтивних оцінок без здійснення детального аналізу; у той же час більшість студентів п’ятого року навчання орієнтуються на систематичний та всебічний розгляд проблеми.
В статье проводится анализ понятия «профессиональное мышление», раскрываются особенности профессионального мышления студентов-психологов и студентов-экономистов. Авторы также проводят сравнительный анализ особенностей индивидуального стиля мышления студентов вышеупомянутых специальностей первого и пятого годов обучения. Анализ полученных эксперементальных данных, который приводится в статье, показал: студенты первого года обучения (и психологи, и экономисты) более склонны к интуитивным оценкам без осуществления подробного анализа; в то же время большинство студентов пятого года обучения ориентируются на систематическое и всестороннее рассмотрение проблемы. The article analyzes the concept “professional thinking”, reveals features of the students-psychologists` and students-economists` professional thinking. Authors also conduct the comparative analysis of individual thinking style features of the first- and fifth-year-students of the above specialities. The analysis of the obtained experimental data which is provided in article has shown: the first-year-students (both psychologists and economists) are more inclined to intuitive estimates without the detailed analysis; at the same time most of the fifth-year-students are oriented on systematic and comprehensive problem consideration. |
|
Date |
2017-04-06T10:58:59Z
2017-04-06T10:58:59Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Цибух Л. М. Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів / Л. М. Цибух, Л. М. Бадюл // Stav, problémy a perspektivy pedagogického studia a sociàlnej pràce : збірник наукових трудів міжнародної конференції. – Slàdkovicovo, Slovenskà republika, 2016. – С. 161-164.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5677 |
|
Language |
uk
|
|