Запис Детальніше

Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів
Влияние профессионального обучения на формирование стиля мышления студентов
Influence of vocational training on forming the students` thinking style
 
Creator Бадюл, Л.М.
Бадюл, Л.Н.
Badyul, L.
 
Subject професійне мислення
індивідуальний стиль мислення
студенти-економісти
студенти-психологи
профессиональное мышление
индивидуальный стиль мышления
студенты-экономисты
студенты-психологи
professional thinking
individual thinking style
students-economists
students-psychologists
 
Description У статті проводиться аналіз поняття «професійне мислення», розкриваються особливості професійного мислення студентів-психологів та студентів-економістів. Автори також проводять порівняльний аналіз особливостей індивідуального стилю мислення студентів вищезазначених спеціальностей першого та п’ятого років навчання. Аналіз одержаних експериментальних даних, що наводиться у статті, показав: студенти першого року навчання (і психологи, і економісти) більш схильні до інтуїтивних оцінок без здійснення детального аналізу; у той же час більшість студентів п’ятого року навчання орієнтуються на систематичний та всебічний розгляд проблеми.
В статье проводится анализ понятия «профессиональное мышление», раскрываются особенности профессионального мышления студентов-психологов и студентов-экономистов. Авторы также проводят сравнительный анализ особенностей индивидуального стиля мышления студентов вышеупомянутых специальностей первого и пятого годов обучения. Анализ полученных эксперементальных данных, который приводится в статье, показал: студенты первого года обучения (и психологи, и экономисты) более склонны к интуитивным оценкам без осуществления подробного анализа; в то же время большинство студентов пятого года обучения ориентируются на систематическое и всестороннее рассмотрение проблемы.
The article analyzes the concept “professional thinking”, reveals features of the students-psychologists` and students-economists` professional thinking. Authors also conduct the comparative analysis of individual thinking style features of the first- and fifth-year-students of the above specialities. The analysis of the obtained experimental data which is provided in article has shown: the first-year-students (both psychologists and economists) are more inclined to intuitive estimates without the detailed analysis; at the same time most of the fifth-year-students are oriented on systematic and comprehensive problem consideration.
 
Date 2017-04-06T10:58:59Z
2017-04-06T10:58:59Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Цибух Л. М. Вплив фахового навчання на формування стилю мислення студентів / Л. М. Цибух, Л. М. Бадюл // Stav, problémy a perspektivy pedagogického studia a sociàlnej pràce : збірник наукових трудів міжнародної конференції. – Slàdkovicovo, Slovenskà republika, 2016. – С. 161-164.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5677
 
Language uk