Запис Детальніше

Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ДП «Адідас-Україна»)

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства (на прикладі ДП «Адідас-Україна»)
Пути повышения конкурентоспособности предприятия (на примере ДП «Адидас-Украина»)
Ways of increase of competitiveness of the enterprise (on the example of SC "Adidas-Ukraine")
 
Creator Мустяца, І.І.
 
Subject конкурентоспроможність підприємства
фінансовий стан
конкурентоспособность предприятия
финансовое состояние
the competitiveness of the enterprises
financial condition
 
Description Існуюче законодавство України надало економічним суб’єктам господарювання більше прав та свобод. Разом з тим, багато підприємств не змогли ефективно використати наявні у них кошти і налагодити прибуткову для себе діяльність через відсутність якісної, конкурентоспроможної продукції (послуг) та відсутність стратегічного мислення. Це питання є сьогодні одним з найскладніших. Досвід останніх років засвідчив, що не всі вітчизняні торгові підприємства придатні до ведення ефективної конкурентної боротьби. Навіть наявність конкурентоспроможної продукції , послуг не дозволяє багатьом з них реалізовувати ці переваги внаслідок відсутності практики використання всього комплексу заходів. В такій ситуації для кожного підприємства стає необхідним аналіз конкурентоспроможності і розробка дієвих засобів щодо її підвищення. У зв’язку з цим дану роботу, присвячено розгляду кола питань, що торкаються конкурентоспроможності саме торгового підприємства можна вважати актуальною на сьогоднішній день.
Существующее законодательство Украины предоставило экономическим субъектам хозяйствования больше прав и свобод. Вместе с тем, многие предприятия не смогли эффективно использовать имеющиеся у них средства и наладить прибыльную для себя деятельность из-за отсутствия качественной, конкурентоспособной продукции (услуг) и отсутствие стратегического мышления. Этот вопрос является сегодня одним из самых сложных. Опыт последних лет показал, что не все отечественные торговые предприятия пригодны для ведения эффективной конкурентной борьбы. Даже наличие конкурентоспособной продукции , услуг не позволяет многим из них реализовать эти преимущества вследствие отсутствия практики использования всего комплекса мер. В такой ситуации для каждого предприятия становится необходимым анализ конкурентоспособности и разработка действенных средств по ее повышению. В связи с этим данную работу, посвящена рассмотрению круга вопросов, касающихся конкурентоспособности именно торгового предприятия можно считать актуальной на сегодняшний день.
The existing legislation of Ukraine provided to the economic entities more rights and freedoms. However, many businesses are unable to effectively use their funds and to establish profitable activity for themselves due to the lack of quality, competitive products (services) and the lack of strategic thinking. This issue is today one of the most difficult. The experience of recent years has shown that not all domestic commercial enterprises suitable for the effective conduct of competition. Even the availability of competitive products , services does not allow many of them to realize these benefits due to the lack of practice on the use of the whole complex of measures. In such a situation, each enterprise becomes necessary to analyze the competitiveness and development of effective means for improvement. In this regard, this work examines the range of issues related to the competitiveness of trade enterprise can be considered relevant today.
 
Date 2017-04-12T07:12:50Z
2017-04-12T07:12:50Z
2017
 
Type Other
 
Identifier http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5698
 
Language uk