Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції
Упаковка как фактор влияния на решение о покупке продукции Packing as a factor of influence on the decision to purchase products |
|
Creator |
Жарська, І.О.
Жарская, И.А. Zharska, I. |
|
Subject |
маркетинг
поведінка споживача упаковка маркетингові дослідження маркетинг поведение потребителя упаковка маркетинговые исследования marketing consumer behavior packaging marketing research |
|
Description |
В роботі проведено вивчення, аналіз та сегментування цільової аудиторії споживачів продовольчих товарів та виявлення факторів, які впливають на рішення покупців про покупку. Одним з таких факторів стала упаковка продукції.
В работе проведено изучение, анализ и сегментирование целевой аудитории потребителей продовольственных товаров и выявление факторов, влияющих на решение покупателей о покупке. Одним из таких факторов стала упаковка продукции. In this work the study, analysis and segmentation of the target audience of consumers of food products and identify the factors that influence the decision of customers to purchase. One such factor was the Packaging products. |
|
Date |
2017-05-24T11:29:18Z
2017-05-24T11:29:18Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жарська І. О. Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції / І. О. Жарська, Ю. І. Озмітель // Упаковка. – 2016. – № 2. – С. 37-41.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5847 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Національний університет харчових технологій
|
|