Запис Детальніше

Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції
Упаковка как фактор влияния на решение о покупке продукции
Packing as a factor of influence on the decision to purchase products
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject маркетинг
поведінка споживача
упаковка
маркетингові дослідження
маркетинг
поведение потребителя
упаковка
маркетинговые исследования
marketing
consumer behavior
packaging
marketing research
 
Description В роботі проведено вивчення, аналіз та сегментування цільової аудиторії споживачів продовольчих товарів та виявлення факторів, які впливають на рішення покупців про покупку. Одним з таких факторів стала упаковка продукції.
В работе проведено изучение, анализ и сегментирование целевой аудитории потребителей продовольственных товаров и выявление факторов, влияющих на решение покупателей о покупке. Одним из таких факторов стала упаковка продукции.
In this work the study, analysis and segmentation of the target audience of consumers of food products and identify the factors that influence the decision of customers to purchase. One such factor was the Packaging products.
 
Date 2017-05-24T11:29:18Z
2017-05-24T11:29:18Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Жарська І. О. Упаковка як фактор впливу на рішення про покупку продукції / І. О. Жарська, Ю. І. Озмітель // Упаковка. – 2016. – № 2. – С. 37-41.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5847
 
Language uk
 
Publisher Національний університет харчових технологій