Запис Детальніше

Реформування маркетингової системи залізничного транспорту

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Реформування маркетингової системи залізничного транспорту
Реформирование маркетинговой системы железнодорожного транспорта
Reform of the marketing system of railway transport
 
Creator Жарська, І.О.
Жарская, И.А.
Zharska, I.
 
Subject маркетинг
залізничний транспорт
реформування
організаційна структура
маркетинг
железнодорожный транспорт
реформирование
организационная структура
marketing
railways
reform
organizational structure
 
Description В статті показано необхідність реформування організаційної структури маркетингової системи залізничного транспорту України. Запропоновано принципи реформування та варіант організаційної структури маркетингової вертикалі. Розглянуто завдання підрозділів кожного рівня управління та функції відділів та секторів служби маркетингу.
В статье показана необходимость реформирования организационной структуры маркетинговой системы железнодорожного транспорта Украины. Предложены принципы реформирования и вариант организационной структуры маркетинговой вертикали. Рассмотрены задачи подразделений каждого уровня управления и функции отделов и секторов службы маркетинга.
The article shows the need to reform the organizational structure of the marketing system of Railway Transport of Ukraine. A variant of the principles of reform and organizational structure of the marketing vertical. The problem of control units each level and function of departments and sectors of marketing.
 
Date 2017-05-24T11:52:42Z
2017-05-24T11:52:42Z
2007
 
Type Article
 
Identifier Жарська І. О. Реформування маркетингової системи залізничного транспорту / І. О. Жарська // Прометей: збірник наукових праць. – Донецьк: ДЕГІ, 2007. – Вип. 3 (24). – С. 24-45.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5849
 
Language uk
 
Publisher Донецький економіко-гуманітарний інститут