МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ : ЧИННИКИ ВПЛИВУ І ОЦІНКА РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ : ЧИННИКИ ВПЛИВУ І ОЦІНКА РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
|
|
Creator |
Гавриленко, А.В.
Гаврилко, Т.О. |
|
Subject |
маркетингова діяльність; інвестиції в маркетинг; ефективність; маркетинговая деятельность; инвестиции в маркетинг; эффективность; marketing activity; investment in marketing; efficiency
|
|
Description |
Досліджені чинники і показники оцінки рівня ефективності маркетингової діяльності. Исследованы факторы и показатели оценки уровня эффективности маркетинговой деятельности. Factors and indexes of estimation of level efficiency of marketing activity were researched.
|
|
Publisher |
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки) |
|
Contributor |
—
|
|
Date |
2012-06-07
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/246
|
|
Source |
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 29 (2011)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 29 (2011) |
|
Language |
uk
|
|