Запис Детальніше

МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ : ЧИННИКИ ВПЛИВУ І ОЦІНКА РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ : ЧИННИКИ ВПЛИВУ І ОЦІНКА РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ
 
Creator Гавриленко, А.В.
Гаврилко, Т.О.
 
Subject маркетингова діяльність; інвестиції в маркетинг; ефективність; маркетинговая деятельность; инвестиции в маркетинг; эффективность; marketing activity; investment in marketing; efficiency
 
Description  Досліджені чинники і показники оцінки рівня ефективності маркетингової діяльності.  Исследованы факторы и показатели оценки уровня эффективности маркетинговой деятельности.  Factors and indexes of estimation of level efficiency of marketing activity were researched.
 
Publisher Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки)
 
Contributor
 
Date 2012-06-07
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/PPEI/article/view/246
 
Source Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 29 (2011)
Проблеми підвищення ефективності інфраструктури: фаховий збірник наукових праць (економічні науки); № 29 (2011)
 
Language uk