Запис Детальніше

The use of a web-case in teaching English to economics students

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title The use of a web-case in teaching English to economics students
Використання веб-кейсу у навчанні англійської мови студентів-економістів
Использование веб-кейса в обучении английскому языку студентов-экономистов
 
Creator Karpova, E.
Карпова, О.О.
Карпова, Е.О.
 
Subject web-case
Internet-technologies
interactive learning
individual work
interdisciplinary approach
веб-кейс
Інтернет-технології
інтерактивне навчання
самостійна робота
міждисциплінарний підхід
веб-кейс
Интернет-технологии
интерактивное обучение
самостоятельная работа
междисциплинарный подход
 
Description In the article the notion of «a web-case» has been defined, its structure and the peculiarities of its use in the process of teaching the English language have been presented. The analysis of theoretical resources and a survey have been conducted that approved the necessity to develop new forms, methods and tools of teaching the English language with multimedia technologies. The author has didactically proved the use of a web-case in teaching the English language to future economists. The article highlights the empirical data of the research that show the effectiveness of a web-case implementation and other interactive tasks in the educational process.
Однією з важливих освітніх проблем є впровадження сучасних технологій, переосмислення та оновлення форм, методів і засобів навчання англійської мови майбутніх економістів. Адже нині рівень володіння англійською мовою студентів економічних спеціальностей здебільшого не відповідає професійному рівню, а результати анкетування довели необхідність упровадження мультимедійних технологій, розробки нових методів навчання іноземної мови, у тому числі й створення інтерактивних завдань, що й зумовило актуальність дослідження. Метою статті було розкрити сутність поняття «веб-кейс», його структуру та особливості використання у процесі навчання англійської мови майбутніх економістів. Для досягнення мети застосовувались такі методи дослідження як: теоретичні (аналіз, порівняння, узагальнення, систематизація теоретичних положень для визначення змісту поняття «веб-кейс» і стану розробленості досліджуваної проблеми), емпіричні (діагностичні (спостереження, анкетування, бесіди, розв’язування кейсів), педагогічний експеримент) та методи математичної статистики для опрацювання результатів педагогічного експерименту. «Веб-кейс» було визначено як «формат навчально-діяльнісного середовища, створеного засобами ІКТ, що містить структуровані матеріали, на основі яких студентами здійснюється аналіз бізнес-ситуацій з метою формування навичок розв’язання практичних завдань». Особливістю веб-кейсу було те, що завдання було розміщено на веб-сайті, тому студенти мали змогу виконувати завдання он-лайн, посилаючись на офіційні сайти компаній, електронні статті та інші документи в електронному вигляді. Автором дидактично обґрунтовано використання веб-кейсу в процесі навчання студентів-економістів англійській мові. Реалізація кейс-методу завдяки мультимедійним технологіям у процесі навчання англійської мови дала змогу забезпечити готовність студентів до майбутньої професійної діяльності в галузі економіки, управління та банківської справи, а також сформувати іншомовну професійну комунікативну компетенцію. Результати контрольного експерименту засвідчили, що використання веб-кейсу та інших інтерактивних завдань сприяло підвищенню рівня володіння англійською мовою студентів, розвитку критичного та творчого мислення, формуванню навичок командної роботи та усебічному розвитку особистості.
Одной из важных образовательных проблем является внедрение современных технологий, переосмысления и обновления форм, методов и средств обучения английскому языку будущих экономистов. Ведь сейчас уровень владения английским языком студентов экономических специальностей по большей части не соответствует профессиональному уровню, а результаты анкетирования показали необходимость внедрения мультимедийных технологий, разработки новых методов обучения иностранному языку, в том числе и создание интерактивных задач, что и обусловило актуальность исследования. Целью статьи было раскрыть сущность понятия «веб-кейс», его структуру и особенности использования в процессе обучения английскому языку будущих экономистов. Для достижения цели применялись такие методы исследования как: теоретические (анализ, сравнение, обобщение, систематизация теоретических положений для определения содержания понятия «веб-кейс» и состояния разработанности исследуемой проблемы), эмпирические (диагностические (наблюдение, анкетирование, беседы, решение кейсов ), педагогический эксперимент) и методы математической статистики для обработки результатов педагогического эксперимента. «Веб-кейс» был определен как «формат учебно-деятельностной среды, созданный средствами ИКТ, содержащий структурированные материалы, на основе которых студентами осуществляется анализ бизнес-ситуаций с целью формирования навыков решения практических задач». Особенностью веб-кейса было то, что задание было размещено на сайте, поэтому студенты имели возможность выполнять задачи онлайн, ссылаясь на официальные сайты компаний, электронные статьи и другие документы в электронном виде. Автором дидактически обосновано использование веб-кейса в процессе обучения студентов-экономистов английском языке. Реализация кейс-метода благодаря мультимедийным технологиям в процессе обучения английскому языку позволила обеспечить готовность студентов к будущей профессиональной деятельности в области экономики, управления и банковского дела, а также сформировать иноязычную профессиональную коммуникативную компетенцию. Результаты контрольного эксперимента показали, что использование веб-кейса и других интерактивных задач способствовало повышению уровня владения английским языком студентов, развития критического и творческого мышления, формированию навыков командной работы и всестороннему развитию личности.
 
Date 2017-06-06T07:25:47Z
2017-06-06T07:25:47Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Karpova О. The use of a web-case in teaching English to economics students [Electronic resource] / О. Karpova // Science and Education. – 2017. – Issue 2. – pp. 58–62. – Access mode: http://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/uk/articles/2017-2-doc/2017-2-st11
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5935
 
Language en
 
Publisher South Ukrainian National Pedagogical University named after K.D. Ushynsky