Сучасні підходи до викладання іноземної мови професійного спрямування
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Сучасні підходи до викладання іноземної мови професійного спрямування
Современные подходы к преподаванию иностранного языка профессионального направления Current approaches to teaching foreign language professional direction |
|
Creator |
Карпова, О.О.
Карпова, Е.О. Karpova, E. |
|
Subject |
підхід
навчальне середовище колаборативне навчання професійно-орієнтований мультимедійні технології інновації командна робота самонавчання подход обучающая среда колаборативное обучение профессионально-ориентированный мультимедийные технологии инновации командная работа самообучение approach learning environment collaborative learning professionally-oriented multimedia technologies innovations teamwork self-education |
|
Description |
У статті розглядаються сучасні підходи до навчання іноземної мови професійного спрямування. Виділено основні проблеми навчання іноземної мови професійного спрямування в умовах реформування системи вищої освіти. Визначено поняття підходу, розглянуто різні класифікації підходів та особливості їх використання у процесі навчання іноземної мови. Автор пропонує декілька сучасних підходів до викладання іноземної мови у немовному вузі. Особливу увагу приділено поєднанню традиційних та сучасних підходів із засобами ІКТ.У статті розрізнено поняття кооперативного та колаборативного навчання, надано дефініцію колаборативного навчання іноземної мови. Серед форм і методів колаборативного навчання іноземній мові виділені такі як співбесіда, круглий стіл, фокус-список, анкетування й опитувальники, парне анотування статті, рольова гра, вирішення проблемних ситуацій, метод Jigsaw (головоломка) та ін. Використання сучасних підходів таких як метод візуального мислення, «навчання з перервами», «гнучкі п’ятниці» та «навчання на місці» у процесі навчання іноземної мови професійного спрямування дає змогу зробити довгострокове навчання цікавим, творчим, стимулювати студентів до самонавчання, навчити критично й креативно мислити, розвивати самовпевненість. Автор пропонує декілька шляхів викладання іноземної мови професійного спрямування, у тому числі завдяки міждисциплінарному підходу.
В статье рассматриваются современные подходы к обучению иностранному языку профессионального направления. Выделены основные проблемы обучения иностранному языку профессионального направления в условиях реформирования системы высшего образования. Определено понятие подхода, рассмотрены различные классификации подходов и особенности их использования в процессе обучения иностранному языку. Автор предлагает несколько современных подходов к преподаванию иностранного языка в неязыковом вузе. Особое внимание уделено сочетанию традиционных и современных подходов со средствами ИКТ. В статье разрозненно понятия кооперативного и колаборативних обучения, предоставлено дефиницию колаборативного обучения иностранному языку. Среди форм и методов колаборативного обучения иностранному языку выделены такие как собеседование, круглый стол, фокус-лист, анкетирование и опросники, парное аннотирование статьи, ролевая игра, решение проблемных ситуаций, метод Jigsaw (головоломка) и др. Использование таких современных подходов, как метод визуального мышления, «обучение с перерывами», «гибкие пятницы» и «обучение на месте» в процессе обучения иностранному языку профессионального направления позволяет сделать долгосрочное обучение интересным, творческим, стимулировать студентов к самообучению, научить критически и креативно мыслить, развивать самоуверенность. Автор предлагает несколько путей преподавания иностранного языка профессионального направления, в том числе благодаря междисциплинарному подходу. The article reviews current approaches to foreign language teaching professional direction. The main problem of foreign language teaching professional direction in terms of reforming higher education. The concept approach considers different classification approaches, and especially their use in learning a foreign language. The author offers several modern approaches to teaching foreign language in non-linguistic university. Particular attention is given to the combination of traditional and modern approaches to ICT. The paper separately and Collaborative concept of cooperative learning, given the definition Collaborative learning a foreign language. Among the forms and methods Collaborative learning a foreign language such as color interviews, round table, focus list, surveys and questionnaires, fresh annotating paper, role play, problem solving method Jigsaw (Puzzle) and others. Using modern approaches such as the method of visual thinking, "learning intermittently", "flexible Fridays" and "on-site training" in the process of learning a foreign language professional focus enables us to study the long-term interest, creative, encourage students to self-teach critical and creative thinking, develop self-confidence. The author offers several ways of teaching a foreign language professional direction, including through an interdisciplinary approach. |
|
Date |
2017-06-06T08:20:55Z
2017-06-06T08:20:55Z 2017 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Карпова О. О. Сучасні підходи до викладання іноземної мови професійного спрямування / О. О. Карпова // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: збірник наукових праць. – Київ-Вінниця: Планер, 2017. – № 47.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5940 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Планер
|
|