Запис Детальніше

Профорієнтація як чинник підвищення ефективності самостійної роботи студентів ВНЗ

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Профорієнтація як чинник підвищення ефективності самостійної роботи студентів ВНЗ
Профориентация как фактор повышения эффективности самостоятельной работы студентов вузов
Career guidance as a factor in increasing the efficiency of independent work university students
 
Creator Перепельчук, Т.В.
Перепельчук, Т.В.
Perepelchuck, T.
 
Subject профорієнтація
самостійна робота студентів
мотивація до навчання
соціологічне дослідження
резерви виконання профорієнтаційної роботи
профориентация
самостоятельная работа студентов
мотивация к обучению
социологическое исследование
резервы выполнения профориентационной работы
career guidance
independent work of students
motivation to learn
sociological research
implementation provisions career guidance
 
Description У статті розглядаються актуальні питання впливу профорієнтаційної роботи на мотивацію студентів до навчання і виконання завдань самостійної роботи. Наведено результати авторського соціологічного дослідження, яке свідчить про формалізм та низьку якість проведення даної роботи у школах. Дослідження підтверджує актуальність проведення профорієнтаційних заходів як для учнів шкіл так і для студентів. На основі соціологічного дослідження розроблені рекомендації для підвищення ефективності профорієнтаційної роботи.
В статье рассматриваются актуальные вопросы влияния профориентационной работы на мотивацию студентов к обучению и выполнению заданий самостоятельной работы. Приведены результаты авторского социологического исследования, которое свидетельствует о формализме и низком качестве проведения данной работы в школах. Исследование подтверждает актуальность проведения профориентационных мероприятий как для учеников школ так и для студентов. На основе социологического исследования разработаны рекомендации для повышения эффективности профориентационной работы.
The article deals with current issues influence prof.orientated work to motivate students to learn and perform tasks independent work. The results of sociological research of the author, whos shows formalism and the poor quality of this work in schools. The study confirms the relevance of career guidance activities for school pupils and students. On the basis of sociological research recommendations to improve career guidance.
 
Date 2017-06-08T07:00:16Z
2017-06-08T07:00:16Z
2017
 
Type Article
Other
 
Identifier Перепельчук Т. В. Профорієнтація як чинник підвищення ефективності самостійної роботи студентів ВНЗ // Т. В. Перепельчук // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали науково-методичної конференції. – Одеса: ОНЕУ, 2017. – С. 223-225.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5963
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет