Профорієнтація як чинник підвищення ефективності самостійної роботи студентів ВНЗ
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Профорієнтація як чинник підвищення ефективності самостійної роботи студентів ВНЗ
Профориентация как фактор повышения эффективности самостоятельной работы студентов вузов Career guidance as a factor in increasing the efficiency of independent work university students |
|
Creator |
Перепельчук, Т.В.
Перепельчук, Т.В. Perepelchuck, T. |
|
Subject |
профорієнтація
самостійна робота студентів мотивація до навчання соціологічне дослідження резерви виконання профорієнтаційної роботи профориентация самостоятельная работа студентов мотивация к обучению социологическое исследование резервы выполнения профориентационной работы career guidance independent work of students motivation to learn sociological research implementation provisions career guidance |
|
Description |
У статті розглядаються актуальні питання впливу профорієнтаційної роботи на мотивацію студентів до навчання і виконання завдань самостійної роботи. Наведено результати авторського соціологічного дослідження, яке свідчить про формалізм та низьку якість проведення даної роботи у школах. Дослідження підтверджує актуальність проведення профорієнтаційних заходів як для учнів шкіл так і для студентів. На основі соціологічного дослідження розроблені рекомендації для підвищення ефективності профорієнтаційної роботи.
В статье рассматриваются актуальные вопросы влияния профориентационной работы на мотивацию студентов к обучению и выполнению заданий самостоятельной работы. Приведены результаты авторского социологического исследования, которое свидетельствует о формализме и низком качестве проведения данной работы в школах. Исследование подтверждает актуальность проведения профориентационных мероприятий как для учеников школ так и для студентов. На основе социологического исследования разработаны рекомендации для повышения эффективности профориентационной работы. The article deals with current issues influence prof.orientated work to motivate students to learn and perform tasks independent work. The results of sociological research of the author, whos shows formalism and the poor quality of this work in schools. The study confirms the relevance of career guidance activities for school pupils and students. On the basis of sociological research recommendations to improve career guidance. |
|
Date |
2017-06-08T07:00:16Z
2017-06-08T07:00:16Z 2017 |
|
Type |
Article
Other |
|
Identifier |
Перепельчук Т. В. Профорієнтація як чинник підвищення ефективності самостійної роботи студентів ВНЗ // Т. В. Перепельчук // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали науково-методичної конференції. – Одеса: ОНЕУ, 2017. – С. 223-225.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5963 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|