Запис Детальніше

Сучасні напрями стратегічного управління туристичним підприємством

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Сучасні напрями стратегічного управління туристичним підприємством
Современные направления стратегического управления туристическим предприятием
Actuals trends strategic management of tourist enterprises
 
Creator Давиденко, І.В.
Давыденко, И.В.
Davydenko, I.
 
Subject стратегічне управління
туристичне підприємство
стратегія диференціації
стратегія блакитного океану
cтратегическое управление
туристическое предприятие
стратегия дифференциации
стратегия голубого океана
strategic management
tourist enterprises
differentiation strategy
Blue Ocean strategy
 
Description В статті розглянуто теоретичні аспекти стратегічного управління. В результаті аналізу та узагальнення праць вітчизняних і зарубіжних науковців було проведено історичний екскурс до витоків системи стратегічного управління. Визначено сутність і особливості впровадження стратегічного управління в діяльність туристичних підприємств. Досліджено переваги та труднощі розробки стратегій, зазначено, що рівень їх впровадження в діяльність вітчизняних туристичних підприємств залишається досить низьким. Обґрунтовано доцільність застосування стратегії диференціації та стратегії блакитних океанів туристичними підприємствами, визначені можливі напрями їх впровадження та очікувані результати.
В статье рассмотрены теоретические аспекты стратегического управления. В результате анализа и обобщения работ отечественных и зарубежных ученых был проведен исторический экскурс к истокам системы стратегического управления. Определена сущность и особенности внедрения стратегического управления в деятельность туристических предприятий. Исследованы преимущества и трудности разработки стратегий, указано, что уровень их внедрения в деятельность отечественных туристических предприятий остается достаточно низким. Обоснована целесообразность применения стратегии дифференциации и стратегии голубых океанов туристическими предприятиями, определены возможные направления их внедрения и ожидаемые результаты.
The article refers to the theoretical aspects of strategic management. The analysis and synthesis of the works of Ukrainian and foreign researchers conducted historical excursion to the sources of strategic management. The essence and features of implementation strategic management in the activity of tourist enterprises are determined. The advantages and difficulties of developing strategies have been explored, it is pointed out that the level of their implementation in the activities of ukrainian tourist enterprises remains rather low. Feasibility of the Differentiation Strategy and Blue Ocean Strategy for tourist enterprises is substantiated, possible directions of their implementation and expected results are determined.
 
Date 2017-06-15T10:24:12Z
2017-06-15T10:24:12Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Давиденко І. В. Сучасні напрями стратегічного управління туристичним підприємством / І. В. Давиденко // Економічні студії. – Львів: ГО «Львівська економічна фундація», 2017.- №2 (15) – С. 23-27.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6018
 
Language uk
 
Publisher ГО «Львівська економічна фундація»