Використання кейс-методу у викладанні дисципліни «Аналіз економічної політики»
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Використання кейс-методу у викладанні дисципліни «Аналіз економічної політики»
Использование кейс-метода в преподавании дисциплины «Анализ экономической политики» Using the case-method in teaching the discipline "Economic policy analysis" |
|
Creator |
Чередниченко, Г.А.
Чередниченко, Г.А. Cherednychenko, G. |
|
Subject |
професійні компетенції магістрів як науковців–дослідників
сучасне економічне мислення кейс-метод колективний кейс індивідуальний кейс структура (блоки) кейса профессиональные компетенции магистров как ученых-исследователей современное экономическое мышление кейс-метод коллективный кейс индивидуальный кейс структура (блоки) кейса professional competence of masters as scientists-researchers modern economic thinking case-method the collective case an individual case the structure (blocks) of case |
|
Description |
У тезах розглядаються можливості кейс-методу у розвитку сучасного економічного мислення, аналітичних здібностей у студентів-магістрантів, які вивчають дисципліну «Аналіз економічної політики». Пропонується самостійна розробка колективних та індивідуальних кейсів студентами, відповідно алгоритмам дослідження, що пояснюються на заняттях. Особлива увага приділяеться структурі (блокам) кейсів, презентаціям та оцінюванню кейсів.
В тезисах рассматриваются возможности кейс-метода в развитии современного экономического мышления, аналитических способностей у студентов-магистрантов, изучающих дисциплину «Анализ экономической политики». Предлагается самостоятельная разработка коллективных и индивидуальных кейсов студентами, согласно алгоритмам исследования, которые объясняются на занятиях. Особое внимание уделяется структуре (блокам) кейсов, презентациям и оценке кейсов. In theses the possibilities of case-method in the development of modern economic thinking, analytical skills of graduate students, who study the discipline "Economic policy analysis", are considered. It is proposed the self-dependent creation of collective and individual cases by students, according to research algorithms, explained in classes. The particular attention is paid to the structure (blocks) of cases, presentations and evaluations of cases. |
|
Date |
2017-06-16T06:41:38Z
2017-06-16T06:41:38Z 2017 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
Чередниченко Г. А. Використання кейс-методу у викладанні дисципліни «Аналіз економічної політики» / Г. А. Чередниченко // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали науково-методичної конференції. – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2017. – С. 137-139.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6029 |
|
Language |
uk
|
|
Publisher |
Одеський національний економічний університет
|
|