Запис Детальніше

Використання кейс-методу у викладанні дисципліни «Аналіз економічної політики»

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Використання кейс-методу у викладанні дисципліни «Аналіз економічної політики»
Использование кейс-метода в преподавании дисциплины «Анализ экономической политики»
Using the case-method in teaching the discipline "Economic policy analysis"
 
Creator Чередниченко, Г.А.
Чередниченко, Г.А.
Cherednychenko, G.
 
Subject професійні компетенції магістрів як науковців–дослідників
сучасне економічне мислення
кейс-метод
колективний кейс
індивідуальний кейс
структура (блоки) кейса
профессиональные компетенции магистров как ученых-исследователей
современное экономическое мышление
кейс-метод
коллективный кейс
индивидуальный кейс
структура (блоки) кейса
professional competence of masters as scientists-researchers
modern economic thinking
case-method
the collective case
an individual case
the structure (blocks) of case
 
Description У тезах розглядаються можливості кейс-методу у розвитку сучасного економічного мислення, аналітичних здібностей у студентів-магістрантів, які вивчають дисципліну «Аналіз економічної політики». Пропонується самостійна розробка колективних та індивідуальних кейсів студентами, відповідно алгоритмам дослідження, що пояснюються на заняттях. Особлива увага приділяеться структурі (блокам) кейсів, презентаціям та оцінюванню кейсів.
В тезисах рассматриваются возможности кейс-метода в развитии современного экономического мышления, аналитических способностей у студентов-магистрантов, изучающих дисциплину «Анализ экономической политики». Предлагается самостоятельная разработка коллективных и индивидуальных кейсов студентами, согласно алгоритмам исследования, которые объясняются на занятиях. Особое внимание уделяется структуре (блокам) кейсов, презентациям и оценке кейсов.
In theses the possibilities of case-method in the development of modern economic thinking, analytical skills of graduate students, who study the discipline "Economic policy analysis", are considered. It is proposed the self-dependent creation of collective and individual cases by students, according to research algorithms, explained in classes. The particular attention is paid to the structure (blocks) of cases, presentations and evaluations of cases.
 
Date 2017-06-16T06:41:38Z
2017-06-16T06:41:38Z
2017
 
Type Other
 
Identifier Чередниченко Г. А. Використання кейс-методу у викладанні дисципліни «Аналіз економічної політики» / Г. А. Чередниченко // Забезпечення якості вищої освіти: проблеми та перспективи розвитку: матеріали науково-методичної конференції. – Одеса: Одеський національний економічний університет, 2017. – С. 137-139.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6029
 
Language uk
 
Publisher Одеський національний економічний університет