Запис Детальніше

Метод таксономії в оцінці частки підприємства на цільовому ринку

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Метод таксономії в оцінці частки підприємства на цільовому ринку
Метод таксономии в оценке доли предприятия на целевом рынке
Taxonomy method in an assessment of a share of the enterprise in the target market
 
Creator Єгупов, Ю.А.
Егупов, Ю.А.
Yegupov, Y.
 
Subject виробнича програма
цільовий ринок
частка ринку
метод таксономії
таксономічний показник
производственная программа
целевой рынок
доля рынка
метод таксономии
таксономический показатель
production program
target market
market share
taxonomy method
taxonomical indicator
 
Description Обґрунтовано доцільність застосування методу таксономії в оцінці конкурентоспроможності продукції. Запропоновано алгоритм оцінки частки підприємства на цільовому продуктовому ринку з використанням таксономічного показника.
Обоснована целесообразность применения метода таксономии в оценке конкурентоспособности продукции. Предложен алгоритм оценки доли предприятия на целевом продуктовом рынке с использованием таксономического показателя.
Expediency of application of a method of taxonomy in an assessment of competitiveness of production is proved. The algorithm of an assessment of a share of the enterprise in the target grocery market with use of a taxonomical indicator is offered.
 
Date 2017-06-16T11:57:27Z
2017-06-16T11:57:27Z
2013
 
Type Other
 
Identifier Єгупов Ю. А. Метод таксономії в оцінці частки підприємства на цільовому ринку / Ю. А. Єгупов // Моніторинг, моделювання, та менеджмент емерджентної економіки: збірник наукових праць Третьої Міжнародної науково-практичної конференції (10-12 вересня 2013 р., Черкаси). / редкол.: Соловйов В.М. (відп. за випуск) [та ін.]. – Черкаси: Вовчок О.Ю., 2013. – С. 24-26.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6043
 
Language uk
 
Publisher Вовчок О.Ю.