Запис Детальніше

Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bank

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bank
Методичні підходи до вибору стратегії маркетингу сучасного українського банку
Методические подходы к выбору стратегии маркетинга современного украинского банка
 
Creator Zavadska, D.
Завадська, Д.В.
Завадская, Д.В.
 
Subject bank
competition
strategy
integrated marketing
channel of marketing communications
банк
конкуренція
стратегія
комплексний маркетинг
канали маркетингових комунікацій
банк
конкуренция
стратегия
комплексный маркетинг
каналы маркетинговых коммуникаций
 
Description The article investigates methodological approaches to the choice of bank strategies in a competitive environment that is still increasing. The estimation of dynamic indicators performance of 20 Ukraine banks has been carried out. According to the results obtained, the strategies used by the banks from the analyzed sample have been determined. The recommendations for improvement of Ukraine banking have been given.
Стаття присвячена дослідженню методичних підходів вибору стратегій банку в умовах конкурентної боротьби, що посилюється. Проведено оцінку рівня динамічних показників 20 банків України. Згідно отриманих результатів визначено стратегії, що використовуються банками з аналізованої вибірки. Надано рекомендації щодо поліпшення діяльності українських банківських установ.
Статья посвящена исследованию методических подходов выбора стратегии банка в условиях усиливающейся конкурентной борьбы. Проведено оценку уровня динамических показателей 20 банков Украины. Согласно полученным результатам определены стратегии, которые используют банки из анализируемой выборки. Предоставлены рекомендации по улучшению деятельности украинских банковских учреждений.
 
Date 2017-06-20T08:51:53Z
2017-06-20T08:51:53Z
2016
 
Type Article
 
Identifier Zavadska D. Methodical approaches to the choice of marketing strategy for a modern Ukrainian bank / D. Zavadska // Причорноморські економічні студії. – 2016. – Вип. 5 – С. 151-155.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6075
 
Language en