Background of interaction mechanism formation between a bank and customers
DSpace at ONEU
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Background of interaction mechanism formation between a bank and customers
Передумови формування механізму взаємодії банку з клієнтами Предпосылки формирования механизма взаимодействия банка с клиентами |
|
Creator |
Zavadska, D.
Завадська, Д.В. Завадская, Д.В. |
|
Subject |
a bank
development of conceptual marketing approaches relations interaction communication omni-channel relationships marketing mix an organizational-economic mechanism банк розвиток концептуальних маркетингових підходів відносини взаємодія комунікації омні-канальність взаємовідносини маркетинг-мікс організаційно-економічний механізм банк разработка концептуальных маркетинговых подходов отношения взаимодействие коммуникации омни-канальность взаимоотношения маркетинг-микс организационно экономический механизм |
|
Description |
The comparative characteristics of the relations marketing and a concept of omni-channel (integrated) communications of a bank have been carried out. The semantics of such categories as relations, communication, interaction, relationships has been developed. A new set of marketing mix tools has been proposed. A theoretical model of the organizational-economic interaction mechanism between banking institutions and customers has been formed.
Проводиться порівняльна характеристика концепцій маркетингу відносин та омні-канальних (інтегрованих) комунікацій банку. Надана семантика таких категорій, як: відносини, комунікації, взаємодія, взаємовідносини. Запропоновано новий набір інструментів комплексу маркетингу. Сформована теоретична модель організаційно-економічного механізму взаємодії між банківськими установами та клієнтами. Проведен сравнительный анализ концепций маркетинга отношений и омни-канальных (интегрированных) коммуникаций банка. Представлена семантика таких категорий, как: коммуникации, взаимодействие, отношения, взаимоотношения. Предложен новый набор инструментов комплекса маркетинга. Сформирована теоретическая модель организационно-экономического механизма взаимодействия между банковскими учреждениями и клиентами. |
|
Date |
2017-06-20T11:06:45Z
2017-06-20T11:06:45Z 2016 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Zavadska D. Background of interaction mechanism formation between a bank and customers / D. Zavadska // Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія «Міжнародні економічні відносини та світове господарство». – 2016. – №8. – С. 77-82.
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6082 |
|
Language |
en
|
|