Запис Детальніше

Часові вподобання споживчої вартості благ

DSpace at ONEU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Часові вподобання споживчої вартості благ
Временные предпочтения потребительной стоимости благ
Time preferences of goods value consumer
 
Creator Матусевич, К.М.
Матусевич, К.Н.
Matusevich, K.
 
Subject часові вподобання благ
цінність благ
ціна благ
позичковий процент
ціна капіталу
временные предпочтения благ
ценность благ
цена благ
ссудный процент
цена капитала
goods time preferences
value of goods
prices of goods
loan interest
price of capital
 
Description У статті розглянуто розвиток та застосування поняття «часове вподобання благ» в економічній теорії. Досліджено механізми впливу часового вподобання благ на формування споживчої вартості, тобто цінності цих благ і утворення відповідної ринкової ціни. Запропоновано подолання штучного ототожнення понять цінності і вартості благ. Показано, що теоретичні засади часового вподобання благ мають позитивне значення у пізнанні теорії споживчої вартості, тобто цінності благ, а також у розумінні суб’єктивних факторів формування ринкової ціни та механізму дії ціноутворення.
В статье рассмотрено развитие и применение в экономической теории понятия «временное предпочтение» благ. Исследованы механизмы влияния временного предпочтения благ на формирование потребительной стоимости, то есть ценности этих благ и образования соответствующей рыночной цены. Предложено преодоление искусственного отождествления понятий ценности и стоимости благ. Показано, что теоретические основы временного предпочтения благ имеют положительное значение в познании теории потребительной стоимости, то есть ценности благ, а также в понимании субъективных факторов формирования рыночной цены и механизма действия ценообразования.
Development and application of goods «time preferences» concept in the economic theory are considered in the article. Mechanism of goods time preferences influence on formation of value in use that is value of these goods and relevant market-based pricing were studied. Overcoming artificial identification of goods value and cost concepts was proposed. It is shown that theoretical basis of goods time preferences have positive impact in goods use value theory cognition as well as in understanding of market-based pricing subjective factors and pricing mechanism.
 
Date 2017-06-26T08:01:17Z
2017-06-26T08:01:17Z
2017
 
Type Article
 
Identifier Часові вподобання споживчої вартості благ / К. М. Матусевич // Вісник соціально-економічних досліджень : зб. наук. праць; Одеський національний економічний університет. – Одеса, 2017. – № 62 (1). – С. 9-15.– ISSN 2313-4569.
2313-4569
http://dspace.oneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6125
 
Language uk